Avatar billede daano Nybegynder
10. januar 2004 - 19:47 Der er 19 kommentarer

Mappen Dokumeter forsvundet, Hvordan får man den tilbage?

Hej ..
Inde i "Denne Computer" Har der ligget en mappe ved navn "Dokumenter" Mappen Dokumeter forsvundet,Hvordan får man den tilbage? Skulle for Sjovt lige prøve Lock Folder .. efter jeg skulle prøve at Lock "Dokumenter" og unlock den igen.. så er mappen iKK Kommet tilbage.. uninstallerede så Programmet og Genstartede i håb om den kom tilbage med UDEN Held.. :( Man kan desværre ikke bare Kopiere Mappen "Dokumenter" fra SkriveBordet ind .. Det tit at programmer kun kan se mapperne i "Denne Computer" ..Hvad Gør jeg for at få mappen tilbage? Vil NØDIGT Geninstallere Windows XP .. HJÆÆÆLP
Avatar billede serverservice Praktikant
10. januar 2004 - 19:59 #1
Du kigger i din bruger mappe i "Documents & Srttings" Her ligger mappen dokumenter i hver bruger mappe(hvis du ikke har slettet den). Nu kan du bare lave en genvej.
Avatar billede magictouch Nybegynder
10. januar 2004 - 20:01 #2
Kan det gøres med en systemgendannelse?
Avatar billede kontrol Nybegynder
10. januar 2004 - 20:07 #3
Kontrolpanel\skærm\skrivebord\tilpas skrivebordet\

Sæt hak i dokumenter så burde den være tilbage.
Avatar billede kejser2004 Nybegynder
10. januar 2004 - 21:50 #4
Eller prøv et program som tweakxp. Der kan du vælge eller fravælge disse komponenter.
Avatar billede daano Nybegynder
11. januar 2004 - 11:53 #5
Hey igen Tror alle har Misforstået det.. Det er iKK Mappen "Dokumenter" fra SkriveBordet der er Væk.. Det er Mappen "Dokumenter" inde fra "Denne Computer".. Ville Gerne have Kastet et ScreenShot Med så i kunne se det. men ved ikk om man kan gøre det her inde .. Men kan sendes over msn .. work_boy@ofir.dk
- DaaN
Avatar billede magictouch Nybegynder
11. januar 2004 - 12:10 #6
Har du prøvet den systemgendannelse?
Avatar billede daano Nybegynder
11. januar 2004 - 12:27 #7
Nej. Den har ingen gendannelses Tidspunkter.. så kan jeg ikk .. Det Noget rigtigt PIS, Man iKK bare kan oprette en Genvej igen eller.. gøre lige som man kan med den på Skrivebordet. hvor man kan gøre som Kontrol beskriver .. Det ville have været MEEGET Nemmere..
Avatar billede kejser2004 Nybegynder
11. januar 2004 - 13:09 #8
Nej.. ikke misforstået. du kan bruge tweakxp til dette..
Avatar billede daano Nybegynder
11. januar 2004 - 13:16 #9
Kejser.. Du kan vel ikk lige give Fremgangsmåden.. trin for Trin? Har nemlig TweakXP .. Men kan da iKK På Nogen måde finde ud af hvordan jeg får mappen ind igen.. kan sagtens Fjerne og indsætte andre mapper men ikke Dokumenter.. den er ikk på Listen .. Desværre ..
Avatar billede kejser2004 Nybegynder
11. januar 2004 - 13:36 #10
hvilken version af tweakxp bruger du (tweak xp pro 2.06)?
Avatar billede daano Nybegynder
11. januar 2004 - 13:41 #11
Nej.. Version 2.10.0.0.0 for XP
Avatar billede magictouch Nybegynder
11. januar 2004 - 13:43 #12
Avatar billede daano Nybegynder
11. januar 2004 - 13:43 #13
Version 2.10.0.0 Sådan Skulle der have Stået =)
Avatar billede daano Nybegynder
11. januar 2004 - 13:51 #14
MagicTouch.. Som det 1. Så Skal jeg Skam IKKE ind i Registrerings Databasen.. og Pille.. Der er jeg ikk nysgerrig nok =) Jeg tør simpelthen ikk .. Men ellers Tak for Linket .. Jeg ved ikk om der er nogle der er så meget Computer Freak, at de kan lave en Registrerings Fil.. som selv går ind og laver den mappe der inde i Registrerings Databasen?
Avatar billede kejser2004 Nybegynder
11. januar 2004 - 14:12 #15
okay. men så prøver vi alligevel. hvis du i Tweakxp går ind under tips og tricks og derefter til windows tweaker 1 så diverse tweaks. herunder er det muligt at fjerne eller tilføje mappen dokumenter i Denne comuter. Man behøver ikke at restarte. det skule virke med det samme....
Avatar billede daano Nybegynder
11. januar 2004 - 14:24 #16
Kejser.. Hmm.. Det der ikk noget der hedder i den Version jeg har.. Har prøvet at hente 3.0.2.. der er heller ikk noget der hedder tips og Trick.. Hvor henter jeg den Version du har?
Avatar billede kejser2004 Nybegynder
11. januar 2004 - 14:40 #17
min fejl undskyld tricks og tweaks hehe
Avatar billede serverservice Praktikant
11. januar 2004 - 14:47 #18
Hvis du har slettet den kan du prøve med R-studio at gendanne den igen
http://www.r-studio.ca
Avatar billede daano Nybegynder
11. januar 2004 - 15:38 #19
Kejser.. Hvilken Version har du.. og Hvor Henter jeg den Henne? Der er intet der hedder "tricks og tweaks" i mit .. har du msn.. så det måske nemmere at at forklare ellers skal man vente. =)