Avatar billede jugsaw Nybegynder
10. januar 2004 - 16:05 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Firmware/bios/driver opdatering til Pioneer DVD-RW DVR-K12RA

Hejsa
Er der nogle der kan give mig et link til en side hvor jeg har mulighed for at downloade en opdateret bios/driver/firmware til ovenstående DVD (sidder internt i en bærbar computer)nuværende version er 1.10

Grunden til at jeg søger ovenstående er at efter hvad jeg har kunnet læse mig til skal denne brænder kunne skrive 4x på både +/- format og 2x på RW. Men når jeg bruger en 4x - skive vil den kun brænde med 2x, og hvis jeg bruger en 4x+ skive vil den kun brænde med 2.5x så jeg håbede på at en bios/driver/firmware opdatering kunne afhjælpe dette.
Avatar billede butcher99 Nybegynder
10. januar 2004 - 17:04 #1
Her er en næsten komplet liste for alle mærker
http://forum.rpc1.org/dl_all.php
Avatar billede jugsaw Nybegynder
10. januar 2004 - 17:08 #2
Jeg kan ikke få siden til at virke?
Avatar billede butcher99 Nybegynder
10. januar 2004 - 17:09 #3
Den er blot lidt langsom. Jeg har lige været inde på den for 5 min. siden.
Avatar billede jugsaw Nybegynder
10. januar 2004 - 17:15 #4
Den findes desværre ikke derinde, forstår det ikke, det er en helt ny Acer Travelmate 803LMI, så det drev burde kunne findes et eller andet sted.
Avatar billede jugsaw Nybegynder
28. april 2004 - 11:12 #5
lukker dette spg.