Avatar billede godske Nybegynder
09. januar 2004 - 20:38 Der er 1 løsning

Biostar P4VTB Problem

Fik en ny computer her den anden dag som var samlet og det hele. Første gang jeg startede op var det bare at formatere og installere XP.

Men dagen efter fik jeg en "blå skærm" hvor den siger: This system is not fully ACPI compatible. Hvis jeg prøver at formatere igen stopper den ved omkring 90%, ligegyldigt om det er 2k eller XP jeg forsøger.

Bundkortet er et Biostar P4VTB med en cpu på 3.0. Har 2 * 512mb DDR400 pc3200. Jeg har prøvet at skifte min HDD, men det var med samme resulat.
Min bios er også blevet opdateret...tror jeg. Den er i hvert fald sidst opdateret den 2003 / 11 / 07.
Avatar billede godske Nybegynder
11. januar 2004 - 21:32 #1
så får i ikke mere for den 25 øre