Avatar billede vt500 Nybegynder
09. januar 2004 - 15:06 Der er 4 kommentarer

cgi script

Hej.

Jeg søger efter et komplet cgi script til formmail.

Scriptet skal indholde den funktion, at når brugeren har udfyldt formularen med f.eks. fleterne, navn adresse, e-mail, så sendes der automatisk en genereret e-mail til den e-mail adresse som brugeren har indtastet..? F.eks. tak for din besked, den er modtaget.

Skal man benytte et cgi script til dette? hvor finder man det henne? Eller skal man benytte noget helt andet.

200 point til den som kan give det bedste svar.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
09. januar 2004 - 15:16 #1
Du kan bruge Matts Formmail: http://www.scriptarchive.com/formmail.html
Har du adgang til ASP eller PHP på serveren?

Jeg tror ikke at det her spm er 200 points værd.. max 60..
Avatar billede vt500 Nybegynder
09. januar 2004 - 17:17 #2
Jeg synes siden du linker til virker overskuelig..

Jeg har asp på serveren..
Avatar billede thesurfer Nybegynder
09. januar 2004 - 17:29 #3
Hvis du har asp på serveren, har du sikkert allerede en mailkomponent..
Se hvordan du bruger den:
Send e-mail med forskellige komponenter - http://www.opfinderen.dk/sites/?id=14
Avatar billede thesurfer Nybegynder
09. januar 2004 - 17:31 #4
Du skal bare finde ud af hvilken komponent du har :)
Om det er CDonts, AspMail eller JMail.. hvor har du webhotel henne?