Avatar billede hrawj1 Nybegynder
21. januar 2001 - 12:40 Der er 1 løsning

emm386 vahd skal jeg skrive i config.sys

min maskine er en 333mhz med 192mb ram og 32 på video siden.

jeg skal bruge emm386 i et meget gamlet dos spil så jeg vil helst ikke tage få mange ram

så skriv hvad i synes præsic jeg skal skrive i min config.sys

jeg bruger win98
Avatar billede eagleeye Praktikant
21. januar 2001 - 13:00 #1
Du skal benytte denne linie for at loade EMM386:
DeviceHigh=C:\\WINDOWS\\EMM386.Exe

Du skriver ikke hvor meget RAM og hvilken type spille kræver så prøv evt at kikke på nedenstående side, som giver lidt hjælp til opsætningen.
http://www3.sympatico.ca/rhwatson/dos7/v-emm386-sys.html