Avatar billede fri-sms Nybegynder
09. januar 2004 - 10:31 Der er 7 kommentarer

Partner søges

Hejsa,

Jeg søger en partner til et ungdoms site,det skal indeholde chat,nyheder,hot or not.o lign.

Skriv og fortæl hvad du kan lave og evt har lavet.Det er primært en php programør jeg er på udkig efter.

Jesper info@fri-sms.dk
Avatar billede fri-sms Nybegynder
09. januar 2004 - 10:42 #1
Lad mig lige tilføje at jeg forventer ikke at en evt partner skal lægge nogen form for betaling(udover sin arbejdskraft)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
09. januar 2004 - 10:44 #2
hvad får man så ud af det?
Avatar billede fri-sms Nybegynder
09. januar 2004 - 10:48 #3
50% af det sitet indtjener:)
Avatar billede _michael_ Nybegynder
09. januar 2004 - 10:55 #4
Og hvad er forventet indtjening og udgifter? Arbejdstid? Brugere? Hvad bliver der tjent penge på og hvordan? Hvem skal være sælger på projektet? Markedsføring?
Avatar billede fri-sms Nybegynder
09. januar 2004 - 11:00 #5
Forventet indtjening= ?...kommer jo an på hvor mange profiler der opretter sig,og ja,det skal koste lidt at oprette en profil både på hot or not delen samt dating delen.Jeg skal nok sælge og markedsføre sitet via mine andre sites osv.
Avatar billede disable Nybegynder
31. august 2004 - 02:10 #6
Et site, der fra dag 1 baserer sin indtjening på oprettelse af profiler, vil nok ikke få det store held ... Dermed taget i betragtning, hvor mange andre sites, der findes, hvor det er ganske gratis at oprette sig, og benytte - om end færre - fuktioner på sitet..
Det er ikke nok at kunne sælge og markedsføre sine produkter via andre - egne - sites, når der tilbydes i andre, så rigelige mængder - gratis...
(De færreste sites er gratis, når det kommer til stykket... Men betaling for oprettelse af en enkelt profil, har jeg endnu ikke bemærket .. )

fri-sms -> Idéen er nok god nok .. Men jeg tror, du skal skrue dine forventninger lidt ned.. Og få nogle med på idéen, der gør det for glædens skyld.. Og så vente med at tale om betaling for ydelserne...
50% af det, sitet indtjener ? - Med det mener du; det, der er tilbage, når alle udgifter er betalt? Eller det beløb, der kommer ind i kassen?

Kig evt på wombat.dk .. Det kan være, han vil være med ;-)
(Og nej.. Jeg er på ingen måde associeret til wombat.dk .. Men ved, han kører nogenlunde i samme rille (bortset fra, at det er gratis).. Kan være en idé at høre ham ad.. Han har da lavet et site, der minder om det, du er igang med.. :-)

Held og lykke, fri-sms .. Jeg krydser fingre for projektet :-)

Hej for nu

/disable
Avatar billede disable Nybegynder
31. august 2004 - 02:11 #7
Hovsa ... glemte helt at se på datoerne..
Det er jo et gaaaaaaaaaaaaammelt spørgsmål, jeg svarer på.

Sorry ...

Håber, det er gået godt.