Avatar billede brie Nybegynder
08. januar 2004 - 18:52 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Domain og Host

Jeg mangler en stabil omgang serverplads gerne 100+ mb og et domain...

Kan nogen hjælpe ved evt. at udpege de bedste og måske en side som bedømmer dem, jég ved at de findes...

På forhånd tak

//brie
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
08. januar 2004 - 18:58 #1
www.freepaq.dk

De reklamere med fri plads - og efter de er gået over til betaling, hvor du betaler 20 kr/måneden er der bestemt ikke noget at klage over. Før var der ofte problemer og en del nedetid, men det er der absolut ikke meget af nu. Har selv bokaj.dk hos dem og er meget tilfreds, også over deres support tid.
Avatar billede spontek Nybegynder
08. januar 2004 - 19:47 #2
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
08. januar 2004 - 19:48 #3
spontek >> Det kunne måske være rart nok for brie med lidt begrundelse til dit svar!
Avatar billede spontek Nybegynder
08. januar 2004 - 19:54 #4
D-hosting tager 5 kr. pr. måned for 125 mb. Jeg har to hoteller der. - Supportsvar i løbet af 5 timer

Wannafind.dk er superkvalitet med telefonsupport. Det er næsten umuligt at finde dårligt om Wannafind.dk - dygtige supportere, altid online m.m.
Avatar billede brie Nybegynder
08. januar 2004 - 20:14 #5
Jeg er meget taknemlig... Tak for hjælpen jeg fandt hvad jeg ville =)

//brie
Avatar billede 4us.dk Nybegynder
08. januar 2004 - 20:20 #6
Vil lige nævne www.csg.dk dem bruger jeg, og har fået svar nogle gange kl. 22 om aftenen i en weekend 5 min efter jeg har skrevet ;)

og har ikke oplevet nedetid endnu..

wannafind.dk er også lige så gode... har intet dårligt om dem, de har klaret sig godt ;)
Avatar billede spontek Nybegynder
08. januar 2004 - 21:02 #7
Hvem valgte du Brie?
Avatar billede castillo Nybegynder
09. januar 2004 - 14:14 #8
www.web10.dk (her har jeg ingen problemer)
www.scannet.dk (her har jeg heller ingen problemer)
Avatar billede tech4me Nybegynder
22. januar 2004 - 19:59 #9
Prøv at se mere på www.unitspeed.dk
De skulle ikke give problemer. Men de er ikke de billigste på marked.