Avatar billede ibassens Nybegynder
20. januar 2001 - 20:07 Der er 3 kommentarer

USB

Efter at have skiftet hardisk på grund af virusangrec virker mine USB stik længere. Hvad kan det skyldes. Jeg anvender windows 98
Avatar billede stigc Nybegynder
20. januar 2001 - 20:08 #1
kig i BIOS om de skulle være slået fra!
Avatar billede lassebm Nybegynder
20. januar 2001 - 20:10 #2
hvis at du har installeret win98 forfra som du jo nok har efter at du har skifter harddisk! Så sørg for at de er installeret i windows, og at den ikke er disablet i din bios!
Avatar billede linform Nybegynder
21. januar 2001 - 00:57 #3
Husk også, at installere usb-driver til motherboardet - Download evt. nyeste driver fra fabrikaten af motherboardet.