Avatar billede chuf Nybegynder
07. januar 2004 - 10:19 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Job hænger og forhindrer alle andre jobs i at blive udført

Jeg har et Label job stående jeg ikke kan slippe af med. Jeg har prøvet at køre jobbet, slette det (reagerer slet ikke). Jeg kan sagtens hold schedule; dette klarer den fint. Jeg har genstartet services og har prøvet at slette jobbet, men med samme resultat. Er det muligt at stoppe services og herefter slettet jobbet manuelt. Ingen jobs kan køre som tingene er nu... :o(
Avatar billede salmanr Nybegynder
07. januar 2004 - 10:35 #1
Der findes i  de fleste windows OS et program, der viser programmer der opstarter med Windows.

gå ned i kør og skrive msconfig her kan du vælge servicen fra og genstarte. Herefter skulle du så uden problemer kunne afinstallere/slette den pågældende service.

Håber det kan hjælpe ellers er du velkommen til at ? igen. Kunne være rart at vide hvilken OS du kører, hvis du vender tilbage med spørgsmålet.

Mvh. SalmanR
Avatar billede chuf Nybegynder
07. januar 2004 - 11:39 #2
Du har vist ikke læst spørgsmålet. Det har intet med OS at gøre. Det er i Backup Exec jeg ikke kan slippe af med et job... Men jeg kører W2K.
Går den så går den...
Avatar billede chuf Nybegynder
16. januar 2004 - 14:55 #3
Har selv klaret den.