Avatar billede eyeland Nybegynder
06. januar 2004 - 12:57 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Scrolle ned i indholdet af en iframe - automatisk

Jeg har lavet en side med forskellige iframes hvor jeg har samlet flere hjemmesider jeg holder øje med. Min opgave er at at få den individuelle iframe til at scrolle ned på den side den indeholder. Så jeg fx får en iframe der scroller 100pixels ned og en der scroller 200pixels etc. etc.
Avatar billede grunken Nybegynder
06. januar 2004 - 14:02 #1
document.frames['iframenavn'].scrollTo(0,100)
Avatar billede eyeland Nybegynder
07. januar 2004 - 13:30 #2
grunken: Ok - indrømmet. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre med din snipbit. Jeg har forsøgt dette uden held. Hvad er min åbenlyse fejl?

<html>

<head>
<title>Eksempel</title>
<script language="javascript">
document.frames['I1'].scrollTo(0,100)
</script>
</head>
<body>
<p><iframe name="I1" src="http://www.eksperten.dk/" width=700px height=300px>
Your browser does not support inline frames or is currently configured not to display inline frames.
</iframe></p>
</body>
</html>
Avatar billede eyeland Nybegynder
08. oktober 2004 - 11:13 #3
Lukker
Avatar billede eyeland Nybegynder
02. januar 2008 - 13:51 #4
yy
Avatar billede eyeland Nybegynder
02. januar 2008 - 13:51 #5
ee