Avatar billede johnny-nielsen Nybegynder
05. januar 2004 - 22:17 Der er 7 kommentarer

hjælp til ny webshop

Vi er ved at lave en ny webshop og har købt et template http://www.4templates.com/index.php?_p=vp&i=ultra4rd
som vi gerne vil have lavet en menu m.m. til, er der en der vil hælpe med det
Avatar billede phpwiz Nybegynder
05. januar 2004 - 22:18 #1
Det kan jeg godt, men det koster $
Avatar billede Slettet bruger
05. januar 2004 - 22:22 #2
Hvorfor skal alt herinde have noget med penge at gøre. Hvis personen ville give penge for det ville personen nok gå til professionelle frem for Eksperten.dk! Han går til Eksperten.dk for at spørge om noget vil gøre det gratis. Eller som der faktisk står HJÆLPE med det. Så det han eftersøger er vel en form for samarbejde. Så drop da alt det lort med at det kommer til at koste. Det er irriterende at se på.
Avatar billede Kengun Praktikant
05. januar 2004 - 22:28 #3
hmmm, men er der ik en menu i det design? Hvorfor skal vi da lave en menu?
Avatar billede keysersoze Guru
05. januar 2004 - 23:18 #4
hvad præcis er det du søger? hele programmeringen eller kun enkeltdele som fx menu?
Avatar billede johnny-nielsen Nybegynder
06. januar 2004 - 20:14 #5
hej
Det jeg søger er at lave templetet om til dansk og når man så trykker på produkter på forsiden skal en ny side komme frem næsten magen til den første men med vores menu med alle vores produkter enten i form af x antal firkanter med de forskellige grupper eller en menu i en af siderne (der skal også være undermenuer)eller noget i den stil.Jeg har selv den bagved liggende shop og har en til at intregrere det med shoppen når templetete er færdigt
Avatar billede lycra Nybegynder
10. marts 2004 - 20:21 #6
Jeg er frisk på at inlede et samarbejde med dig hvis det er. Jeg laver stortset kun Hjemmesider på engelsk, men kan dog godt lave dem på dansk også. Hvis det lyder som noget så kom ind på #Gen-Force @ Q-Net og fang mig der som [G-Force]Lycra^
Avatar billede keysersoze Guru
12. marts 2004 - 15:29 #7
er du nået videre?