Avatar billede pcreben Nybegynder
05. januar 2004 - 20:56 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

fra divx .avi til dvd eller multi svcd

Når jeg nu har en film i divx.avi format som er større end hvad der kan være på en dvd (120 min) eller på en svcd (46 min)findes der så et program som kan ændre filstørrelse så den kan være på et enklet medie, eller et program som blot brænder videre på næste skive ( som zip gør)?
Avatar billede zenze Nybegynder
05. januar 2004 - 21:33 #1
Avatar billede pcreben Nybegynder
05. januar 2004 - 21:51 #2
OK...
Digitalempire giver mig det jeg skal bruge. og som der skrevet står, intet er svært når bare man ved hvordan, og hvor.
Nu håber jeg at jeg kan få fat i tingen og at det virker, for du har hermed fået dine point
Avatar billede pcreben Nybegynder
05. januar 2004 - 21:52 #3
det gik hvis galt med pointen hva gør vi nu
Avatar billede zenze Nybegynder
05. januar 2004 - 22:27 #4
Det er helt OK. Du kan måske hjælpe mig en anden gang, og kan du ikke, så er det lige meget.