Avatar billede visby Nybegynder
03. januar 2004 - 23:40 Der er 12 kommentarer

Underlige tegn

Hej,
Nogle gange når jeg bruger min browser kommer der pludselig underlige tegn frem, ofte istedet for æ,ø og å. Men også de andre bogstaver. Det hjælper som regel at opdatere siden men ikke altid. Synes det sker oftere og oftere.
Har opdateret med service  pakke og det hele. Køre win200DK
Avatar billede fromsej Praktikant
03. januar 2004 - 23:47 #1
Vi kan da lige tjekke om det er snavs.
Gå ind her og hent Spybot og Hijackthis.
http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm
Installer og kør Spybot, opdater online, scan, afhjælp valgte problemer, genstart.
Derefter udpakker og kører du Hijackthis, scan, save log og kopier logfilen herind, så kigger vi på den.
Lad være med at slette noget selv med Hijackthis, det kan skade mere end det gavner.
Avatar billede visby Nybegynder
03. januar 2004 - 23:52 #2
Kan jeg ikke bruge Ad-Aware``
Avatar billede fromsej Praktikant
03. januar 2004 - 23:56 #3
Jo, Ad-aware eller Spybot det gør knap så meget, eller begge to.
Avatar billede visby Nybegynder
04. januar 2004 - 00:02 #4
Har prøvet nu, det hjalp ikke.
Avatar billede arlet Juniormester
04. januar 2004 - 08:59 #5
Lad os se en hijackthis..

Jeg havde det forleden dag, hvor jeg reinstalleret Internet Explorer og har ikke haft det siden.

Så det er løsningen, hvis vi ikke finder noget med hijackthis
Avatar billede visby Nybegynder
04. januar 2004 - 10:52 #6
Skal lige vide hvad en hijackhits er?
Avatar billede fromsej Praktikant
04. januar 2004 - 11:01 #7
Det er en logfil, der viser alet hvad der kører på din PC, samt hvor tingene ligger i registreringsdatabasen.
Et virkelig stærkt værktøj til at finde problemer, men man skal have 100% styr på hvad man fjerner, det har vi.*S*
Avatar billede visby Nybegynder
04. januar 2004 - 22:43 #8
Hvordan finder jeg den?
Avatar billede arlet Juniormester
04. januar 2004 - 22:43 #9
Derefter udpakker og kører du Hijackthis, scan, save log og kopier logfilen herind, så kigger vi på den.
Avatar billede arlet Juniormester
04. januar 2004 - 22:44 #10
Det ligger i et tekstdokument
Avatar billede visby Nybegynder
04. januar 2004 - 22:47 #11
Men hvor ligger det?
Avatar billede arlet Juniormester
04. januar 2004 - 22:48 #12
Manual for installering af hijackthis:
http://www.spywarefri.dk/hijackthis.man.htm