Avatar billede carmakiller Nybegynder
03. januar 2004 - 16:53 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

mySmartUpload med variable mapper.

Hej

Jeg har et lille problem med denne funktion.

Det hele virker fint. Men jeg har flere forskellige steder hvor man skal kunne uploade til.

Jeg har gemt filstien i variablen: h_filsti (som er lig /familien/profilimage)

Når jeg så skal uploade, kommer problemet. Jeg laver en fejl et eller andet sted, der gør at den ikke kan læse filstien.
Min kode ser således ud:
-------------------------------------------
If request("funktion") = "upload" then
Server.ScriptTimeout = 600
h_filsti = request.querystring("filsti")

  Dim mySmartUpload
  Dim intCount

Set mySmartUpload = Server.CreateObject("aspSmartUpload.SmartUpload")

  mySmartUpload.Upload

  intCount = mySmartUpload.Save( response.write h_filsti )

  Response.Write(intCount & " file(s) uploaded.")

end if
------------------------------------------------------

Nogen der kan se, hvad det er jeg gør forkert???
Avatar billede psyclown Nybegynder
03. januar 2004 - 16:57 #1
prøv med:
intCount = mySmartUpload.Save( h_filsti )
Avatar billede carmakiller Nybegynder
03. januar 2004 - 17:09 #2
Det virkede næsten.. Jeg får ingen fejlbeskeder, men jeg får heller ikke gemt nogen fil på serveren.

Det ser ud som om at den uploader men den gemmer ikke filen..
Avatar billede ulrich Novice
03. januar 2004 - 17:12 #3
Hvordan ser din request.querystring("filsti") ud?
Avatar billede carmakiller Nybegynder
05. januar 2004 - 00:36 #4
Link fra den ene fil: <a href="java script:void(open('profil_billed.asp?funktion=upload_billeder&filsti=/familien/profilimage','Upload_billede','toolbar=no,location=no,directories=no,status=no,menubar=no,scrollbars=yes,resizable=yes,width=600,height=150'))">Upload billede</a>

Modtagelse på den anden fil: h_filsti = request.querystring("filsti")
Avatar billede carmakiller Nybegynder
01. februar 2004 - 17:59 #5
luk af spm
Avatar billede carmakiller Nybegynder
01. februar 2004 - 18:00 #6
ok