Avatar billede crx Nybegynder
02. januar 2004 - 23:40 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

problem med at Updater en tabel

hvor er min syntax fejl?

MySQL error:
You have an error in your SQL syntax near 'WHERE bruger = 'asger', SET navn = 'a', alder = 'a', knavn = 'a', position = 'a'' at line 1
------ KODE ------

  $retprofil = mysql_query("UPDATE profiler WHERE bruger = '$bruger', SET navn = '$navn', alder = '$alder', knavn = '$knavn', position = '$position', nummer = '$nummer', h0jde = '$h0jde'") or die(mysql_error());

// Crx
Avatar billede ahv Nybegynder
02. januar 2004 - 23:43 #1
$retprofil = mysql_query("UPDATE profiler SET navn = '$navn', alder = '$alder', knavn = '$knavn', position = '$position', nummer = '$nummer', h0jde = '$h0jde' WHERE bruger = '$bruger'") or die(mysql_error());
Avatar billede crx Nybegynder
02. januar 2004 - 23:45 #2
bliver stadig ikke ændret, men der kommer heller ikke nogen fejl mere, så fejlen må være et andet sted, så tak for hjælpen
Avatar billede ahv Nybegynder
02. januar 2004 - 23:46 #3
Sikker på $bruger indeholder noget?
Avatar billede crx Nybegynder
02. januar 2004 - 23:55 #4
ja, den er i min adresse:
index.php?bruger=asger&page=retprofil
Avatar billede ahv Nybegynder
02. januar 2004 - 23:56 #5
Prøv:

    $retprofil = mysql_query("UPDATE profiler SET navn = '$navn', alder = '$alder', knavn = '$knavn', position = '$position', nummer = '$nummer', h0jde = '$h0jde' WHERE bruger = '$_GET[bruger]'") or die(mysql_error());
Avatar billede crx Nybegynder
02. januar 2004 - 23:58 #6
SHIT, fandt den
det var i min $_POST['bruger'];
havde skrevet Bruger = $_POST['bruger']; manglede en $ :)

men du rettede min mysql_query, så du får squ point any way :)