Avatar billede henik0 Nybegynder
02. januar 2004 - 11:32 Der er 18 kommentarer

Problem med nogle indtastningsfelter.

Hej

---->Øverste E-MAIL FELT
echo "<tr>\n";
echo "<td>$l99</td>\n";
echo "<td><input type='text' name='setEmailAddress' id='emailField' onblur='preFillFields()' value=\"".htmlspecialchars($emailAddress)."\"/></td>\n";
echo "</tr>\n";

----> nederste felt
echo "<tr>\n";
echo "<td>$l8</td>\n";
echo "<td>$usernameInput</td>\n";

Jeg vil gerne have at det username man indsætter i "$usernameInput" automatisk bliver indsat i det øverste e-mail felt, og at det øverste felt er skjult, så man helt er fri for at indtaste noget i det...
Avatar billede detox Nybegynder
02. januar 2004 - 11:41 #1
Kan du så ikke bare helt undvære det øverste felt helt?
Avatar billede henik0 Nybegynder
02. januar 2004 - 11:44 #2
Nej, det kan jeg nemlig ikke da det anvendes når man kommer længere ind i scriptet... nemlig derfor!
Avatar billede ztyxx Nybegynder
02. januar 2004 - 11:45 #3
hvilken anvendelse skal det have, du kunne jo evt bare sætte en session med indholdet
Avatar billede detox Nybegynder
02. januar 2004 - 11:47 #4
Er det to forskellige forms da? For ellers kan du da bruge input fra det nederste felt til begge variabler.
Avatar billede ztyxx Nybegynder
02. januar 2004 - 11:49 #5
du kan jo registrere det med
$setEmailAddress = $usernameInput;så behøver du kun det ene felt
Avatar billede henik0 Nybegynder
02. januar 2004 - 11:49 #6
Hvad mener du altså om det er to forskellige indtastningsfelter, ja det er det... Og jeg har ikke sælig meget forstand på php.. så jeg skal bruge en der lige hurtigt kan ændre det så den automatisk henter det indtastede fra nederste felt op i det øverste...
Avatar billede henik0 Nybegynder
02. januar 2004 - 11:51 #7
Det bliver indsat når man kommer længere ind i den webmail som det høre til... men prøver lige det der...
Avatar billede detox Nybegynder
02. januar 2004 - 11:51 #8
Hvis det er forskellige forms, vil jeg mene du skal over i noget javascript.
Avatar billede henik0 Nybegynder
02. januar 2004 - 11:53 #9
når jeg registrere det med
$setEmailAddress = $usernameInput;
får jeg følægende fejl:

Parse error: parse error in /customers/kamstrup.info/kamstrup.info/httpd.www/mail/functions.php on line 280

Warning: fwrite(): supplied argument is not a valid stream resource in /customers/kamstrup.info/kamstrup.info/httpd.www/mail/functions.php on line 104

Warning: fgets(): supplied argument is not a valid stream resource in /customers/kamstrup.info/kamstrup.info/httpd.www/mail/functions.php on line 96

Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /customers/kamstrup.info/kamstrup.info/httpd.www/mail/functions.php on line 200
Avatar billede ztyxx Nybegynder
02. januar 2004 - 11:54 #10
vis lige de linier
Avatar billede henik0 Nybegynder
02. januar 2004 - 12:00 #11
mail.kamstrup.info

se nu det der = hvorfor kommer det med ?
Avatar billede ztyxx Nybegynder
02. januar 2004 - 12:02 #12
hmm, det er ikke dit domæne?

så kan det være at det står i scriptet, og skal ændres til dit domænes SMTP server
Avatar billede henik0 Nybegynder
02. januar 2004 - 12:04 #13
Er det ikke mit domæne ? det tror jeg nu nok det er... Hvorfor skulle det ikke være det ? Nu har jeg fået det til at funke, men den skriver nedest i min statuslinie at siden er færdigindlæst men indeholder fejl... hvad nu?
Avatar billede ztyxx Nybegynder
02. januar 2004 - 12:06 #14
okay, det var bare et spørgsmål fordi du lød som om du ikke kendte til hvad det var ;-)

er der noget javascript i, da det sikkert er en javascriptfejl, din browser hentyder til
Avatar billede henik0 Nybegynder
02. januar 2004 - 12:11 #15
kan du ikke selv gå ind på mail.kamstrup.info og kigge i functions.php ?
Avatar billede ztyxx Nybegynder
02. januar 2004 - 12:17 #16
får ikke fejl her
Avatar billede henik0 Nybegynder
02. januar 2004 - 12:21 #17
Nej de der fejl har jeg rettet nu, men nu er det bare nede i browseren der står en fejl...
Avatar billede ztyxx Nybegynder
02. januar 2004 - 12:24 #18
hmm, jeg er ikke lige klar over hvad det så skulle være.....