Avatar billede airstrike Nybegynder
02. januar 2004 - 02:56 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

align="left" og align="right" på samme linje

jeg er lige startet med HP's, og har mødt mit første problem som ejg ik har kunnet finde svar på. enten er det utrolig nemt det jeg leder efter, eller også kan det bare ik lade sig gøre. men det jeg mangler er:

eks1(det forkerte!): name: ****

eks2(det rigtige ;)): name:                    *****

altså at få "name" til at stå som om det havde Align="left" og så "selve navnet" til at stå som om det havde align="right"

er det muligt og hvordan?
Avatar billede airstrike Nybegynder
02. januar 2004 - 02:56 #1
luk annoncen, ellers kan det nemt misforståes ;)
Avatar billede nak-m Nybegynder
02. januar 2004 - 03:02 #2
hvis du fx har align-left i forvejen så bare skriv:

<span style="float:right">*****</span>eks2(det rigtige ;)): name:

sådan.
Avatar billede airstrike Nybegynder
02. januar 2004 - 03:29 #3
den laver stadig bare et linieskift så navnet kommer til at stå ude i højre, men en linie længere nede!
Avatar billede nak-m Nybegynder
02. januar 2004 - 03:48 #4
må jeg se noget kode?
Avatar billede airstrike Nybegynder
02. januar 2004 - 03:58 #5
ja, her er den pågældende kode..

<p align="left"><font size="2">Name: <span style="float:right">Emil</span></font></p></td>
Avatar billede ducks Nybegynder
02. januar 2004 - 04:28 #6
Jeg ville lave det i en table

<table border="0" cellpadding="0" cellspacing="0" width="200">
  <tr>
    <td width="50%">Name: </td>
    <td width="50%">Jens Hansen</td>
  </tr>
</table>
Avatar billede nak-m Nybegynder
02. januar 2004 - 04:30 #7
Det er jo klart når du ikke har gjort som jeg har skrevet :) skriv:

<p align="left"><font size="2"><span style="float:right">Emil</span>Name:</font></p></td>
Avatar billede airstrike Nybegynder
02. januar 2004 - 04:35 #8
der kan man bare se .. :) mange tak nak-m points til dig
Avatar billede nak-m Nybegynder
02. januar 2004 - 04:51 #9
takker for point :)