Avatar billede stof Nybegynder
30. december 2003 - 20:20 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Nedtælling i MSN-nick

Det må simpelthen kunne lade sig gøre at have en automatisk nedtælling i mit MSN-nick.. I så fald: HVORDAN? Altså sådan et addon program til MSN som kan ændre nicket automatisk..
HJÆLP MIG
Avatar billede kwanstudios Nybegynder
30. december 2003 - 20:21 #1
Avatar billede kwanstudios Nybegynder
30. december 2003 - 20:21 #2
hvis du selv finder ud af det behøver jeg ikke alle point, men er næsten helt sikker på at Messenger Plus kan
Avatar billede squashguy Nybegynder
30. december 2003 - 20:25 #3
Er det ikke messenger plus som kommer med en røvfuld af spyware?
Avatar billede kwanstudios Nybegynder
30. december 2003 - 20:27 #4
don't know.. men så er der jo ikke andet for end at bruge adaware eller programmere et selv hvis man er så kæphøj.. tror ikke der findes så mange addons :)
Avatar billede fathat Nybegynder
30. december 2003 - 20:29 #5
Jo.. Der er MEGET spyware i msn plus!!!!!
Avatar billede fathat Nybegynder
30. december 2003 - 20:29 #6
Hold dig fra det stads
Avatar billede nimoha Nybegynder
30. december 2003 - 20:35 #7
www.mess.be

Prøv at kigge inde på deres downloadsektion. Der er der en del addons.
Avatar billede stof Nybegynder
30. december 2003 - 20:44 #8
jeg har PLUS! og jo.. der er meget spyware hvis man siger ja til det.. DEr er sikkert noget alligevel men ikke noget min Firewall og virusprogram siger noget til.. Synes at der er mange fede ting man kan med Plus! men funktionen med at skifte navn kan den ikke...