Avatar billede thuue Nybegynder
29. december 2003 - 16:53 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

hjemme side design

jeg skal til at ha lavet en hjemme side til mig selv. så skal jeg ha lavet et design og det er ikke for god til så hvis der var en her der kunne lavet et sejt design, der skal helst være noget 3D over det :D

den der laver den jeg synde best om får 200 point
GL
Avatar billede punk_fm Nybegynder
29. december 2003 - 17:01 #1
Jeg tror ikke folk gidder lave det for 200 point! tror nermere 200 kr ??
Avatar billede locturian Nybegynder
29. december 2003 - 18:09 #2
Jeg ville ikke engang åbne photoshop for 200 kr :)

Thuue, efterspørg hellere hvor du kan finde gratis designs, for tror ikke der er nogen der vil bruge en masse timer på det for 200 point hos eksperten.dk - Og nej, det hjælper ikke at give flere point, og nej - det må man heller ikke :)
Avatar billede rangerbs Nybegynder
29. december 2003 - 19:49 #3
hvis penge bliver aktuelt, så kan du kontakte mig på TBC-strike@ofir.dk og du kan se referencer her http://jeppedk.1go.dk/referencer.html
Jeg kan lave dig et fedt design for en pris imellem 500-1000kr

mvh Ranger
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
01. januar 2004 - 23:53 #4
hvorfor er det at alt skal handle om penge herinde pludselig....

hvorfor kan i ikke bare lade spørgsmålet køre, og så svare på det hvis det er i gider at svare og lave et forsøg, istedet for at smide links til referencer, og sige at i kan lave det for en vis sum.

Det er jo ikke det spørgsmålet handler om, han spørger efter et design som han vil give 200 point for, og ikke noget han vil betale for....

så det i laver er spam i dette spørgsmål og det er jo irriterende.
Avatar billede minus Nybegynder
06. januar 2004 - 16:09 #5
jeg vil da gerne lave et design til index til dig, så kan du bare lave de andre sider ved at kopiere indexets koder ind på de andre sider som du vil have.
Avatar billede minus Nybegynder
06. januar 2004 - 17:32 #6
jeg tror ikke at du vil få noget bedre for 200 points, men her er det jeg har lavet:

http://www.message.frac.dk/eksperten/

Accepter og skriv din email så sender jeg siden til dig.
Avatar billede cdc Novice
06. januar 2004 - 17:37 #7
:o)
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
06. januar 2004 - 21:36 #8
hmm vil gerne prøve også, det kan ikke være svært
Avatar billede minus Nybegynder
08. januar 2004 - 19:48 #9
tak :)

Skriver du din mail, så jeg kan sende den til dig?
Avatar billede thuue Nybegynder
08. januar 2004 - 19:49 #10
thuuecs@hotmail.com
Avatar billede minus Nybegynder
09. januar 2004 - 01:24 #11
har sendt den til dig :)