Avatar billede nico2814 Nybegynder
25. december 2003 - 18:25 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

GFX fejl ?

hey.. jeg har det problem at når jeg spiller GTA VC, køre det helt fint... men pludslig bliver bygningerne og vejene osv. helt forkerte... de krakere helt, så det ik er til at se hvad der er hvad...
jeg har en :

2.66Ghz
512 DDR RAM
GeForce FX 5200 128 DDR RAM

det køre helt fint, men pludslig går det bare amok :(
har tænkt på om det kunne være driveren til grafikkortet (har bare installeret det der fulgte med på en CD) eller måske noget andet?!

nogle som har haft samme problem, eller som har nogle ider til hvad jeg evt. kunne prøve, f.eks link til en go grafikkort driver eller noget andet.. så ville jeg blive meget glad :D

på forhånd mange tak!

//NiCo
Avatar billede ird Praktikant
25. december 2003 - 18:33 #1
prøv at skifte din driver
Avatar billede ird Praktikant
25. december 2003 - 18:34 #2
Avatar billede nico2814 Nybegynder
25. december 2003 - 18:37 #3
okay.. thnx prøver lige ;)
Avatar billede ird Praktikant
25. december 2003 - 18:46 #4
Anytime
Avatar billede ird Praktikant
25. december 2003 - 18:46 #5
Husk lige at fjerne den gamle først så du ikke risikere konflikt
Avatar billede ird Praktikant
25. december 2003 - 18:46 #6
Det var et svar
Avatar billede chalde Seniormester
25. december 2003 - 19:12 #7
Opdatér vice city:
http://www.take2games.com/support/patches/vicepatch_11.zip
fra http://www.take2games.com/index.php?p=support&product=156%2C3%2CGrand+Theft+Auto%3A+Vice+City%2CPC%2CRockstar_Games%2Cgtavc&section=patches

"This fix is an UN-SUPPORTED update that corrects polygon corruption that has been noticed on certain video cards and PC combinations."
Avatar billede chalde Seniormester
25. december 2003 - 19:13 #8
Lars husk på at geforce fx ikke er understøttet i 40.72

nico2814 -> Du skal hente 5x.xx driver til dit grafikkort.
Avatar billede ird Praktikant
25. december 2003 - 19:15 #9
akk du har sq ret :)

Læste det bare som geforce sorry opretter
Avatar billede nico2814 Nybegynder
25. december 2003 - 19:23 #10
hmm.. okay.. det med driveren virkede ik.. men skal lige hente en ny driver 5x.xx eller bare den der fulgte med på en CD? den virkede jo fint til andet... har så lige fundet ud af at i VC når det der at den kraker sker, skal jeg bare gå ind i display setup, så frame limeter på off, derefter på on igen og så virker det. Så det ser ud som om at den ik rigtigt kan gemme instillingerne, heller ik sens'en :S
Avatar billede chalde Seniormester
25. december 2003 - 19:29 #11
Hent den update jeg linkede til. Fixer nemlig det problem (skulle fixe det).

Bare tag den fra cden hvis du ikke gider hente en ny lige nu.
Avatar billede nico2814 Nybegynder
25. december 2003 - 19:55 #12
eyy :D det virker sq efter jeg installerede den der patch ting der :D har lige gamet lidt med den og der har ik været noget :D men det har dog stadig probs med at huske sens'en, hvor dan kan det fixes? hvis du ved det ? :D
Avatar billede chalde Seniormester
25. december 2003 - 19:57 #13
Du kan finde en fix her: http://www.gta3mods.de/gtavc_tools.php

Ved ikke om jeg kan linke direkte, men ellers: http://www.vicecitymods.de/cgi-bin/topdl3/download.pl?file=vcsens
Avatar billede nico2814 Nybegynder
26. december 2003 - 15:04 #14
tak for de gode svar :D