Avatar billede reptilenet Nybegynder
23. december 2003 - 21:54 Der er 6 kommentarer

Sites til micromedia flash mx træning/hjælp

hejsa er der nogle der kender et par sider hvor man kan få noget træning i brug af micromedia flash mx ??

da jeg faktisk ikke aner hvad jeg skal "næsten"

så kom med et par links til nogle sider så bliver jeg glad :O)
Avatar billede kop Nybegynder
24. december 2003 - 00:11 #2
her er også nogle gode sider, her er faktisk nogle rigtig gode øvesider  http://graphicssoft.about.com/  hvor man skridt for skridt kommer stille og roligt frem
Avatar billede googolplex Novice
04. januar 2004 - 15:57 #4
Er der noget af det du kan bruge eller leder du efter noget andet ?
Avatar billede miss-g Seniormester
18. maj 2004 - 00:32 #5
Lukketid? Her sker vist ikke mere....
Avatar billede kop Nybegynder
18. maj 2004 - 13:37 #6
Før han lukker syntes jeg det var rimiligt at han delte pointne i 3