Avatar billede crx Nybegynder
23. december 2003 - 11:40 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

$værdi i link

Hvad er der galt her?
<a href="index.php?page=crew&ugensspiller=<?php $uspiller ?>"

Eller er det bare ikke muligt at lave sådan et link??

//crx
Avatar billede crx Nybegynder
23. december 2003 - 11:41 #1
<a href="index.php?page=crew&ugensspiller=<?php $uspiller ?>Ugens Spiller</a>"
Avatar billede fangel Nybegynder
23. december 2003 - 11:47 #2
crx -> you kind of got the syntax all wring.. ;)

<a href="index.php?page=crew&ugensspiller=<?=$uspiller;?>Ugens Spiller</a>"
eller
a href="index.php?page=crew&ugensspiller=<?php echo $uspiller; ?>Ugens Spiller</a>"

Morten
Avatar billede fangel Nybegynder
23. december 2003 - 11:47 #3
str_replace("wring", "wrong", __LASTPOST__);
Avatar billede exp Juniormester
23. december 2003 - 14:25 #4
... og <?=$uspiller;?> virker _kun_ hvis serveren er sat op til at godkende "ASP-syntaks"...

... så den mest korrekte måde at skrive det på er:
<?php echo $uspiller; ?>

!

... og go' jul

*<:-)
Avatar billede Slettet bruger
26. december 2003 - 01:30 #5
Endelig er der ged i dine anførselstegn... Derudover skal &-tegnet egentlig også quotes. Så den helt korrekte (håber jeg) løsning må være:

<a href="index.php?page=crew&amp;ugensspiller=<?php echo $uspiller; ?">Ugens Spiller</a>
Avatar billede crx Nybegynder
02. januar 2004 - 23:41 #6
?
Avatar billede fangel Nybegynder
03. januar 2004 - 11:50 #7
crx -> du bedes forklare hvorfor du lukkede spørgsmålet - du fik forklaringet på dit problem...

Morten