Avatar billede cocolumbo Nybegynder
17. januar 2001 - 22:26 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Skrive til statisk fil

Hvordan kan jeg gemme indholdet af en form, i en statisk fil... Hvis filen eksisterer skal den overskrives med det nye content.

Jeg ved godt at det skal gøres med Filesystemobject, men jeg har ikke den fjerneste anelse om hvordan...
Avatar billede cocolumbo Nybegynder
17. januar 2001 - 22:50 #1
Jeg glemte noget... Den skal eksekvere et aspscript, og så er det resultatet af dette script der skal spyttes i en statisk fil.
Avatar billede jespernaur Nybegynder
17. januar 2001 - 22:50 #2
Prøv følgende eksempel:

Sub CreateFile()
  Dim fso, tf
  Set fso = Server.CreateObject(\"Scripting.FileSystemObject\")
  Set tf = fso.CreateTextFile(\"c:\\testfile.txt\", True)
  \' Write a line with a newline character.
  tf.WriteLine(\"Testing 1, 2, 3.\")
  \' Write three newline characters to the file.
  tf.WriteBlankLines(3)
  \' Write a line.
  tf.Write (\"This is a test.\")
  tf.Close
End Sub

mvh
Jesper Naur
Avatar billede cocolumbo Nybegynder
17. januar 2001 - 23:35 #3
ikke helt det jeg ledte efter, men jeg har selv fundet ud af det... ellers tak :O)