Avatar billede mxs Nybegynder
18. december 2003 - 10:28 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

MySQL. Kan ikke uploade til dben efter 102 rækker. Hvorfor?

Jeg har en tabel som ser sådan ud:

CREATE TABLE billeder (
  dato tinytext NOT NULL,
  navn tinytext NOT NULL,
  tekst longtext NOT NULL,
  sti tinytext NOT NULL,
  kaldenavn text NOT NULL,
  begivenhed text NOT NULL,
  id tinyint(255) NOT NULL auto_increment,
  PRIMARY KEY  (id)
) TYPE=MyISAM;

Men efter jeg har uploadet 102 rækker ind i den så kan den ikke uploade mere. Hvorfor?

Jeg ved at det ikke er min kode som der er noget galt med da jeg har prøvet at lave en anden tabel og uploadet data til den og det virkede. Jeg forstår det ikke, men jeg ville håbe at i kunne hjælpe mig!!

På forhånd tak, MxS
Avatar billede angak Nybegynder
18. december 2003 - 10:53 #1
Jeg ved ikke om det er det, men en tinyint på 255 pladser? Du skulle nok overveje bare at bruge int(10) istedet for... Så kan du fylde 10 mia rækker...
Avatar billede detox Nybegynder
18. december 2003 - 10:53 #2
id tinyint(255) NOT NULL auto_increment,
skal nok være:
id mediumint(255) NOT NULL auto_increment,
Avatar billede mxs Nybegynder
18. december 2003 - 11:58 #3
Jamen jeg prøver!! Tak... Jeg vender tilbage og giver points.
Avatar billede detox Nybegynder
18. december 2003 - 12:02 #4
Hvis du vil lave det lidt mere anvendeligt, kan du bruge DATETIME istedet for TINYTEXT til dine datoer.