Avatar billede skakke Nybegynder
17. september 1999 - 12:53 Der er 15 kommentarer

Kom så, JustinCase!

<script LANGUAGE="JavaScript">                    <!--
                        if ((navigator.appVersion.charAt(0)) >= 4)
                        {
                        document.write('<FONT FACE="VERDANA,HELVETIVCA,ARIAL" SIZE="1">');
                        document.write('<A HREF="java script:window.print()');
                        document.write('">Udskriv denne side</a></FONT>');
                        }
                        else
                        {
                        document.write('<FONT FACE=helvetica,arial,sans-serif SIZE=1>Tast crtl P for at udskrive denne side!</FONT>');
                        }
                        // End -->
                    </script>

Hvorfor skriver den kun firkanter i netscape 3??
(andre må selvfølgelig også være med) :))
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
17. september 1999 - 13:02 #1
Gæt: dobbeltstroffer omkring "helvetica...."
Avatar billede skakke Nybegynder
17. september 1999 - 13:09 #2
Desværre. har prøvet.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
17. september 1999 - 13:14 #3
Ok, du skal nok først og fremmest have skrevet HELVETIVCA rigtigt
i den øverste. Men monsto du faktisk har en helvetica font, som bliver
brugt i den nederste??
Avatar billede cyberesben Nybegynder
17. september 1999 - 13:17 #4
prøv med:

<script LANGUAGE="JavaScript">
<!--
if ((navigator.appVersion.charAt(0)) >= 4)
{
document.write('<FONT FACE=\"VERDANA, HELVETIVCA, ARIAL\" SIZE=\"1\"><A HREF=\"java script:window.print()\">Udskriv denne side</a></FONT>');
}
else
{
document.write('<FONT FACE= \"helvetica, arial, sans-serif\" SIZE=\"1\">Tast crtl P for at udskrive denne side!</FONT>');
}
// End -->
</script>
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
17. september 1999 - 13:20 #5
Ups, ja cyberespen. Der mangler en afslutningsdobbeltstrof i
                document.write('<A HREF="java script:window.print()');

(Men det er ikke nødbvendigt med \" )
Avatar billede skakke Nybegynder
17. september 1999 - 13:28 #6
Den bliver ved med at skrive firkanter!
Avatar billede cyberesben Nybegynder
17. september 1999 - 14:17 #7
prøv at fjerne if ((navigator.appVersion.charAt(0)) >= 4)

bare lige som en test...
Avatar billede cyberesben Nybegynder
17. september 1999 - 14:19 #8
eller prøv den her:

if (document.all) document.write('<FONT FACE=\"VERDANA, HELVETIVCA, ARIAL\" SIZE=\"1\"><A HREF=\"java script:window.print()\">Udskriv denne side</a></FONT>');
else if (document.layers) document.write('<FONT FACE=\"VERDANA, HELVETIVCA, ARIAL\" SIZE=\"1\"><A HREF=\"java script:window.print()\">Udskriv denne side</a></FONT>');
else document.write('<FONT FACE=\"helvetica, arial, sans-serif\" SIZE=\"1\">Tast crtl P for at udskrive denne side!</FONT>');
Avatar billede skakke Nybegynder
17. september 1999 - 14:30 #9
Avatar billede justincase Nybegynder
17. september 1999 - 14:52 #10
Måske er det den document.write bug....

Jeg kan ikke lige huske hvordan og hvorledes det er man redder sig ud af den, men prøv noget lignenede det her :

document.write('<');
document.write('FONT FACE=\"helvetica, arial, sans-serif\" SIZE=\"1\"');
document.write('>Tast crtl P for at udskrive denne side!<');
document.write('/FONT>');
Avatar billede skakke Nybegynder
17. september 1999 - 15:17 #11
Det virkede heller ikke engang i 4.0 browsere! :(
Avatar billede justincase Nybegynder
17. september 1999 - 15:43 #12
:))

den skriver kun firkanter siger du. Altså kun firkanter istedet for Tast....side!
er resten af siden synlig ?
Avatar billede fox Nybegynder
07. oktober 1999 - 14:48 #13
Har du prøvet det på den måde, det virker ikke hvert fald fint på min NN3
Avatar billede fox Nybegynder
07. oktober 1999 - 14:48 #14
<script LANGUAGE="JavaScript">                    <!--
                        if (parseInt(navigator.appVersion) >= 4)
                        {
                        document.write("<FONT FACE='VERDANA,HELVETIVCA,ARIAL' SIZE=1>");
                        document.write("<A HREF='java script:window.print()'");
                        document.write(">Udskriv denne side</a></FONT>");
                        }
                        else
                        {
                        document.write("<FONT FACE=helvetica,arial,sans-serif SIZE=1>Tast crtl P for at udskrive denne side!</FONT>");
                        }
                        // End -->
                    </script>
Avatar billede cyberesben Nybegynder
21. oktober 1999 - 23:29 #15
skakke>>kan du ikke acceptere svarene på det her spm eller noget...?