Avatar billede turbox Nybegynder
16. december 2003 - 03:29 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

applet i tilpasset vindue

hejsa der,

har et cam jeg gerne vil have lagt på min hjemmeside, selv camet kører via det kode her:

<applet code="Jload"
        align="baseline" width="320" height="264"
        archive="Jload.jar" name="Jload">
<param name="frameduration" value="40">
<param name="upscale" value="true">
<param name="center" value="true">
<param name="background" value="9999ff">
</applet>

og nu er det jo at jeg gerne vil have det til at køre i i et vindue som jeg selv kan tilpasse, og eventuelt starte op i det vindue hvis det kan lade sig gøre, e der nogen der har forslag til hvordan koden skal se ud, da jeg ikke er fandens hård i det her :-s
Avatar billede turbox Nybegynder
16. december 2003 - 20:04 #2
jeg takker for svaret, kan se det virker efter en afprøvning, men har selv via en ven fået noget kode der er mere enkelt og virker, så hoppede på det, men jeg takker mange gange, og godkendet dit svar, Glædelig Jul :-)

Turbox/Heine
Avatar billede popsy Novice
16. december 2003 - 21:53 #3
Jamen i lige måde da :)