Avatar billede rangerbs Nybegynder
13. december 2003 - 21:03 Der er 8 kommentarer og
3 løsninger

Hvad synes i?

Hej eksperter..

Har siddet og rodet lidt med det her, men kan ikke rigtigt bestemme mig for om det er hit eller skidt:
http://jeppedk.1go.dk/nyt/side.html

Grunden er at jeg er ved at være lidt træt af mit gamle design:
http://jeppedk.1go.dk

tror i der er muligheder i det nye? eller skal jeg tilbage til tegnebordet :D

mvh Ranger
PS: det nye er stadigvæk kun et billedet
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. december 2003 - 21:05 #1
http://jeppedk.1go.dk/ - denne er langt pænere end den ny.
Avatar billede rangerbs Nybegynder
13. december 2003 - 21:10 #2
Det skal lige siges at det kun er en start på den nye, så det er lidt svært at stille dem op imod hinanden.. da den ene slet ikke er færdig :D

mvh Ranger
Avatar billede goaul Praktikant
13. december 2003 - 21:33 #3
Helt enig med js .... den første er du sluppet rigtig godt fra.
Den ny .... behøver ikke se mere af den, synes jeg ikke om.
Avatar billede brianandersen Nybegynder
13. december 2003 - 21:33 #4
Den gamle virker meget bedre du :)
Avatar billede triple-x Nybegynder
13. december 2003 - 22:41 #5
jeg er ikke enig med de andre, jeg synes som du selv siger kan man ik stille dem op mod hinanden. og med dine evner er jeg sikker på du kan få noget godt ud af dit udkast, men der skal arbejdes meget med det endnu især menuen og dit content område
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. december 2003 - 23:28 #6
well...
nu kommer jo siden til at se sådan ud designmæssigt, ellers er det jo ikke en smart ide at spørge om folk kan lide designet, vel?
Så jo, man bliver ligesom nødt til at stille dem op mod hinanden - det er logik for burhøns.
Avatar billede eds Nybegynder
14. december 2003 - 00:33 #7
Jeg syntes faktisk at nye er rigtig pænt, men den orange er for skarp, den skinder for meget i gennem, jeg tror at det er det der er galt.
Avatar billede dahwoot Nybegynder
14. december 2003 - 10:09 #8
Enig med eds. Den første ser også ret fed ud, selvom den gamle også er temmelig nice.

Hvis jeg skulle vælge, så ville det nok stadig være den gamle. Men den nye er stadigvæk fed nok.
Avatar billede mjl Nybegynder
14. december 2003 - 11:02 #9
Jeg skal lige høre - når I beder om kritik/vurdering, vil I så ha' et ærligt svar, eller er det for at blive klappet lidt på ryggen!?

Mange beder om vurdering, af noget der er direkte "stjålet" fra andre, og i så uheldig grad, at det ligner l...

Men - er det sand kritik I vil ha'?
Avatar billede rangerbs Nybegynder
14. december 2003 - 17:28 #10
mjl -> Jeg ved ikke med andre, men jeg vil ha' ærlig kritik.. men ikke bare "det er grimt", men en grund til hvorfor det er grimt :D

mvh Ranger
Avatar billede plumo Nybegynder
19. december 2003 - 12:51 #11
Jeg syntes at den gamle helt klart er flottest... Den virker også mere overskuelig