Avatar billede nbasiden.dk Nybegynder
12. december 2003 - 20:25 Der er 28 kommentarer og
4 løsninger

Vurder dette site http://www.nbasiden.dk/old.htm

Hey!

endnu een vurdering, dette skulle gerne være mit personlige site. Det er dette site der skal vurderes http://www.nbasiden.dk/old.htm

Som i kan se er det kun design, gerne gode råd med mere. Som i kan se er det slet ikke færdigt, men vurder selv ;-)

___________________________
Dette er mit design site:
http://www.nbasiden.dk/uni.htm
Avatar billede triple-x Nybegynder
12. december 2003 - 20:44 #1
http://www.eksperten.dk/spm/435996 - hva med du lige kigger lidt forbi her :o)
Avatar billede espersen Novice
12. december 2003 - 20:48 #2
kan du ikke lukke den her http://www.eksperten.dk/spm/435996  ?
Avatar billede nbasiden.dk Nybegynder
12. december 2003 - 20:51 #3
Enlig ikke, da det er en konto der er lukket, deaktiveret og banned.

Hvis du siger at jeg ikke må oprette det samme spg. så vil jeg da lige sige at de ikke har noget med hinanden at gøre, og det er en anden bruger som nu er lukket.
Avatar billede nbasiden.dk Nybegynder
12. december 2003 - 20:52 #4
Esperesn_ Hvorfor i alververden lægger du et svar???? Du har jo ikket svarte på noget!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede triple-x Nybegynder
12. december 2003 - 20:52 #5
nbasiden.dk - det jeg prøver at hentyde til er at du efterhånden ikke har det bedste ry, så du skal passe meget på herinde
Avatar billede Slettet bruger
12. december 2003 - 20:52 #6
1; virker lidt skævt i de der kasse, og nogen af dem er takkede

2; Den vide baggrund, synes jeg lyser lidt for meget til det lidt mørke design.

3; Ser ikke så godt ud i det, med de knapper hvor det sidder for meget ind i "design" baggrunden

eller ved jeg squ ikk rigtigt.. nu ved jeg ikke hvor "seriøst" det her spørgsmål er..
Avatar billede nbasiden.dk Nybegynder
12. december 2003 - 20:53 #7
Men kan man da give point for en bruger der er deaktiveret?
Avatar billede espersen Novice
12. december 2003 - 20:54 #8
Iøvrigt brun og orange er for meget 70'er stil !
Avatar billede nbasiden.dk Nybegynder
12. december 2003 - 20:59 #9
Ødelæg det nu ikke, jeg har startet på en frisk.  Lad vær med at "du ved" mine spørgsmål!

Har du noget kritik, vil du banne mig fordi jeg spr' om noget, vil starte en hadeklub eller lignede så gør det under katogarion Diverse. Og nej jeg prøver ikke at være smrt, irretere dig eller andet, men synes det er irreterende af bla. dig og andre at hver gang jeg starter på en frisk, ødelægger i det hele.
Avatar billede triple-x Nybegynder
12. december 2003 - 21:00 #10
synes som sådan at designet er ok.
Men dine farver skriger lidt for meget imod hinanden, og så virker det meget stort og klodset og kantet.

men bliv ved med at knokle skal nok blive godt
Avatar billede Slettet bruger
12. december 2003 - 21:00 #11
ja, okay okay.. sorry dér!
Avatar billede nbasiden.dk Nybegynder
12. december 2003 - 21:00 #12
espersen
>>> ahhhh......det er meningen! Den skal skille sig ud fra andre sider.

Til jesper-b>>> Jeg siger at der er mange fejl ikke færdig endnu, Hvda synes i om siden som helhed????
Avatar billede nbasiden.dk Nybegynder
12. december 2003 - 21:02 #13
Jeg spørger nu mere om denne vurdering fordi jeg gerne vil høre andres mening om den og om det er noget jeg burde forsætte med?
Avatar billede espersen Novice
12. december 2003 - 21:02 #14
den skiller sig helt klart ud - men det for meget kitch-agtigt - bestemt ikke en siden jeg kan lide at se på. Synes ikke om dit farvevalg.
Avatar billede Slettet bruger
12. december 2003 - 21:03 #15
Synes sådan set det er ok, måske skal kanterne rundes lidt mere og nogen skygger hist og her kunne vel fjernes også måske enkelte billeder med farver der gir lidt liv..
Avatar billede nbasiden.dk Nybegynder
12. december 2003 - 21:03 #16
hvordan kan dette være et svar?

"Iøvrigt brun og orange er for meget 70'er stil !"
Avatar billede triple-x Nybegynder
12. december 2003 - 21:03 #17
synes klart det er noget du kan fortsætte på, men lidt mere runde former, ik så stort og lidt andre farver.

ideen er skam god nok
Avatar billede nbasiden.dk Nybegynder
12. december 2003 - 21:04 #18
Esperen>>>>> ok...nu er det et svar,
Avatar billede espersen Novice
12. december 2003 - 21:08 #19
den med 70'erne ; hvis du har set The Spy Who Shagged Me (Austin Powers) så ved du nok hvad jeg tænker på: Brun og orange ; psykedelisk, lsd, hash osv.

Krimien Shaft som blev genindspillet har noget af det samme.
Avatar billede steen_hansen Forsker
12. december 2003 - 21:08 #20
Hæsligt! Hæslige farvekombinationer, hæslige drop-shadow over det hele, hæslig fane, delt op i hæslige "blokke", hæslig baggrund på fanen ... men smag og behag er jo forskelligt, og kan ikke diskutteres. Leg udvikler tit en sans for design, så fortsæt endelig :o)
Avatar billede nbasiden.dk Nybegynder
12. december 2003 - 21:10 #21
The Spy Who Shagged Me (Austin Powers) har ikke set den!
Og efter min mening en af de film man kalder tidsspilde.

Men kunne du lade vær' med at ødlægge mine andre spg. Så lige du har skrevet i Nyheds system"
Avatar billede triple-x Nybegynder
12. december 2003 - 21:19 #22
hvad er det du gerne vil symbolisere med din side?
Avatar billede nbasiden.dk Nybegynder
12. december 2003 - 21:26 #23
triple-x >>>> Personlig site, anderledes, gammel stil "old", flower power?
Avatar billede triple-x Nybegynder
12. december 2003 - 21:29 #24
jamn når du skriver old og flower power er vi jo også tilbage i 60'erne og 70'erne :) farverne er fine, prøv evt med en brunlig blomstret tapet i baggrunden og så ikke alle de efteker som skygger og lign.
Avatar billede nbasiden.dk Nybegynder
12. december 2003 - 21:31 #25
jamn når du skriver old og flower power er vi jo også tilbage i 60'erne og 70'erne :) ------Ja det er også meningen ;-)

blomstret tapet i baggrunden----god ide!
Avatar billede triple-x Nybegynder
12. december 2003 - 21:32 #26
og prøv at fínde 2 farver i samme stil med dem du har men som ikke skriger så meget mod hinanden
Avatar billede nbasiden.dk Nybegynder
12. december 2003 - 22:10 #27
vender tilbage i morgen.
Avatar billede dahwoot Nybegynder
13. december 2003 - 12:07 #28
Kunne du ikke skrive noget andet end "Velkommen alle sammen!" ? Ved ikke hvorfor men det minder mig om Disney og ikke specielt meget 60-70'er stil... Kunne du ikke bare skrive Velkommen?
Avatar billede espersen Novice
13. december 2003 - 12:29 #29
Du bør centrere siden .
Avatar billede alexander_j Nybegynder
13. december 2003 - 12:50 #30
Jeg savner at se noget tekst på siden - kunne forestille mig at den blev sværtlæselig - men lad det komme an på en prøve.

Nu gør siden jo meget brug af kanter og bokse - derfor falder det mig også i øjnene at den sidste box(tagwall) er mindre end de to andre - bryder ligesom symmetrien på siden!
Avatar billede nbasiden.dk Nybegynder
13. december 2003 - 20:21 #31
tak for svar; her er pointene ;-)
Avatar billede triple-x Nybegynder
13. december 2003 - 20:25 #32
tak for point