Avatar billede hijklm Juniormester
11. december 2003 - 15:02 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Få feriepenge udbetalt i Odense?

Jeg har fået feriepenge, men er siden kommet på SU, så jeg har ingen arbejdsgiver til at underskrive min seddel. Der står så at når man er studerende, så skal ens forvaltning gøre det.

Jeg har imidlertidigt hørt at det er bøvlet at finde nogen på Kommunen som vil skrive under for udbetaling af feriepenge, så jeg ville lige høre om der er nogen der ved HELT PRÆCIST hvor i Odense jeg skal gå hen for at få den skrevet under?
At sige "på kommunen" er altså ikke nok.....men hvilken adresse, afdeling osv. er dét jeg vil vide. Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede klojs Nybegynder
11. december 2003 - 15:14 #1
Jeg ville prøve at ringe til kommunen og bede dem finde ud af hvem der skal skrive under, det bør de vide helt præcis
Avatar billede soreno Praktikant
11. december 2003 - 16:24 #2
Tag ud i rosengårdscentret.

På det kommunekontor der er derude (lige inden for døren af kontoret - der hvor man skal tage et nummer) har jeg fået underskrevet min (for ca. 2 år siden).
Avatar billede hijklm Juniormester
11. december 2003 - 18:25 #3
soreno--> Kan du huske hvilken indgang dét kontor ligger i? Og ca. hvorhenne, for jeg synes da ikke at have lagt mærke til sådan et kontor derude.
Avatar billede ronion Nybegynder
11. december 2003 - 18:56 #4
jeg mener helt bestemt at din uddanelses sted også kan underskrive sedlen for feriepenge
Avatar billede soreno Praktikant
11. december 2003 - 18:56 #5
Hmmm.

Når du står ved det midterste torv og kigger på informationsboksen så skal du gå "mod bilka". Så kommer du til et t-kryds (der ligger vist nok en nøglebar til venstre), gå lidt til højre og så ind til venstre. Så skulle du være der.
Avatar billede soreno Praktikant
11. december 2003 - 18:58 #6
Mon ikke det er samme kontorer som disse:
http://www.odense.dk/odense/pegasus.nsf/0/12B0E5B7E7630699C1256BB300313A90?OpenDocument

Det undrer mig at Rosengårdscenteret ikke har et website ?
Avatar billede hijklm Juniormester
11. december 2003 - 21:58 #7
Ronion-> Det må uddannelsesstederne ikke og de vil heller ikke....

Soreno-> Tak for hjælpen, jeg prøver at finde det. :-)  (Rosengårdscenteret har en hjemmeside men dér kunne jeg ikke finde noget om et kommunekontor....www.rosengaardscentret.dk )
Avatar billede zipper20 Nybegynder
12. december 2003 - 08:13 #8
Jeg ved godt det er lidt fusk, men hvis jeg har (og det har jeg) befundet mig i den situation har jeg altid henvendt mig på en af de mange udemærkede beværtninger. De svinger nærmest rundt med fiormastempel... de har som regel ikke noget i mod at smide et stempel, og det det er aldrig nogen som siger noget til det.
Det er ikke heeeelt reelt, men et forslag never the less...
Avatar billede hijklm Juniormester
31. december 2003 - 13:08 #9
Det var på Skulkenborg istedet.... tak for hjælpen ellers.