Avatar billede rabech Nybegynder
10. december 2003 - 21:07 Der er 4 kommentarer og
3 løsninger

licens regler

Jeg har mulighed for at købe en Win Xp prof. igennem mit arbejde. Den er self. original med key og alt det pjat. den kommer fra en bærbar som nu er død. Kan jeg så købe og overtage den licens uden at bryde nogle regler, jeg mener hvad nu hvis den xp er registreret en gang hos MS. kan jeg så, som den nye ejer af licensen, gen-registrere den? Jeg er lidt i tvivl, jeg vil nemmelig ikke bruge penge på at få en prof. edition hvis jeg ikke kan registrere den rigtigt..
Avatar billede bredker Nybegynder
10. december 2003 - 21:15 #1
det er der ingen problemer i , og det er lovligt
10. december 2003 - 21:15 #2
Ingen problemer.

Hvis den bærbare er død, og licensen derfor ikke bruges mere, kan den overføres til en anden pc.
Avatar billede Slawomir Seniormester
10. december 2003 - 21:17 #3
det er lovligt og det er også billigere
Avatar billede rabech Nybegynder
10. december 2003 - 21:20 #4
I er nogle gode drenge m/k, at svare så hurtigt og positivt. thx!
Avatar billede rabech Nybegynder
10. december 2003 - 21:21 #5
håber det er ok at i lige deler lidt om guldet :-)
Avatar billede flintstone Novice
10. december 2003 - 21:22 #6
Hehe......bare det ikke er en OEM version.......
Avatar billede Slawomir Seniormester
11. december 2003 - 01:15 #7
takker