Avatar billede zapzone Nybegynder
09. december 2003 - 12:47 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

iPAQ 2210 og Nokia 6310i

Nogen der ved hvor jeg kan finde en guide, til at sætte bluetooth forbindelse op mellem min iPAQ 2210 og Nokia 6310i så jeg kan gå på nettet via. GPRS ?

På forhånd mange tak :)
Avatar billede bleze Nybegynder
09. december 2003 - 14:18 #1
Det er faktisk simpelt...  Du skal lave en alm dialup connection men det nummer du indtaster er specielt... Dette kan du få udleveret af din Mobil udbyder eller måske læse i manual til telefonen... Mener på Ericsson at det er #99#** eller sådan noget lignende.  Mere skal man ikke gøre
Avatar billede zapzone Nybegynder
09. december 2003 - 22:36 #2
Nu har jeg gjort som du skrev, og det virker da også et stykke hen af vejen, ser det ud til...

Problemet ligger i, når jeg vil connecte til mobilen.
PDA'en og mobilen får fin nok forbindelse, og jeg accepterer forbindelsen på telefonen.

Når den så står ved "Opretter GPRS forbindelse" kommer den kort tid efter med meddelelsen "Opret abonnement på GPRS" og derefter bliver forbindelsen afbrudt.

Nogen idéer ?
Avatar billede zapzone Nybegynder
09. december 2003 - 22:53 #3
Jeg har også prøvet at ændre indstillingen under "GPRS Adgangspunkt" til "internet" men så har jeg slet ikke nogen form for internet adgang på mobilen, hvorimod da der stod "wap" kunne jeg fint komme på nettet med telefonen...
Avatar billede it-man Nybegynder
04. januar 2004 - 22:55 #4
Du skal kontakte din teleoperatør, og oprette GPRS service. Hvis din operatør i det hele taget har denne service.
Bed samtidig om en vejledning, der passer til din mobil, da der er forskel på,
hvilket nummer du skal bruge i din dial-Up connection
Avatar billede kasperhyllested Nybegynder
16. januar 2004 - 17:47 #5
Vi har opdateret vores guide på PocketFreak.dk - jeg har haft en 6310'er til at køre med GPRS (TDC) på min 2210'er, så det kan sagtens lade sig gøre.

Se evt. guiden på http://www.pocketfreak.dk/guides/onlinetelmore.html