Avatar billede gf400 Nybegynder
08. december 2003 - 21:50 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

instalering af win xp

hey

jeg har en mærklig computer når den har bootede på xp cd'en og har kørt det der blå noget så står den bare og binker med en hvis streg oppe i venstra hjørne hvad skal jeg gøre for at kommer videre??
er der nogler der ved havd der er galt?

hilsen gf 400
Avatar billede wl-shadow Nybegynder
08. december 2003 - 21:54 #1
Det kan være power managemt inde fra bios, når du starter din install kan du, der hvor den siger tryk f for drivers, trykke f7 og så hopper den over den del, du kan ikke se at den gør det, skal det lige siges, men prøv at se om det hjælper, har hjulpet ved nogle af mine kammeraters.
Avatar billede wl-shadow Nybegynder
08. december 2003 - 21:54 #2
der skulle stå "trykke f6 for drivers"
Avatar billede gf400 Nybegynder
08. december 2003 - 21:54 #3
okay kan du detaljer det?
Avatar billede wl-shadow Nybegynder
08. december 2003 - 21:59 #4
det kan jeg sagtens,, det der sker, er at ved ældre pcere, ikke forstået som gamle, men bare ½ år tilbage, er at winxp af en eller anden grund, stopper, der hvor du siger den blinker, da tester den bios opsætning, og ender ved power managemt, jeg kan ikke helt forklare hvad det er der sker, men det kan læses inde på microsft.com, og til tider kommer der også en blå skærm frem hvor det står på, men ellers kan man ikke se at det er en mulighed.
Avatar billede gf400 Nybegynder
08. december 2003 - 22:29 #5
hvad skal jeg så gøre kan du ikke skrive det trin vis så får du sku en godt hånd fuld point
Avatar billede retaxes Nybegynder
08. december 2003 - 22:40 #6
det du skal gøre er at gå ind i bios og vælge Load Default Setup, jeg har selv brugt det trick mange gange.
Så prøver du at installere en gang til.
Avatar billede gf400 Nybegynder
08. december 2003 - 22:41 #7
okay
Avatar billede wl-shadow Nybegynder
08. december 2003 - 22:47 #8
Problemet ved at loade default, som jeg dog håber på hjælper ham/hende, er jo at pm bliver enablet igen. men jeg håber det andet hjælper :-) smutter igen, arbejdet kalder.
Avatar billede gf400 Nybegynder
08. december 2003 - 23:00 #9
okay har du en msn wl-shadow så jeg kan skrive med dig når jeg skal lave det?
Avatar billede retaxes Nybegynder
08. december 2003 - 23:19 #10
jeg har ikke, husk blot at resultatet skal bringes her på Eksperten ifølge reglementet ;o)
Avatar billede gf400 Nybegynder
08. december 2003 - 23:21 #11
jeg kommer ikke til at prøve det i morgen fordi jeg har ikke den computer hjemme
Avatar billede gf400 Nybegynder
08. december 2003 - 23:22 #12
ja jeg skal nok skrive om det virker
Avatar billede retaxes Nybegynder
09. december 2003 - 00:08 #13
det er ok.
Avatar billede wl-shadow Nybegynder
09. december 2003 - 06:58 #14
friweb@hotmail.com
Avatar billede esmark Praktikant
10. december 2003 - 13:26 #15
Hejsa

Jeg har selv lige siddet i flere dage med det samme problem som dig. var faktisk grunden til jeg fandt denne side..
Nå men jeg har prøvet de forskellige muligheder folk har forslået her men uden held.

Jeg løste problemet ved at skifte mit grafikkort. Jeg havde et nivida mx 400 g2 grafikkort da jeg skiftede det til et andet grafikkort kunne jeg pludselig instalerere Win XP uden problemer... derefter satte jeg det oprindelige grafikkort i igen og så virkede alt som det skulle... prøv det håber det hjælper *SS*
Avatar billede gf400 Nybegynder
10. december 2003 - 13:37 #16
det vil jeg prøve når jeg får den computer hjem til mig
Avatar billede gf400 Nybegynder
23. december 2003 - 18:35 #17
jeg prøvede det der med grafikkortede og det virkede tak du får en hånd fuld point
Avatar billede esmark Praktikant
14. januar 2004 - 16:49 #18
godt det virkede *SS*