Avatar billede thecoder.dk Nybegynder
07. december 2003 - 12:56 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Program til TV-OUT med ATI 9800 SE grafikkort?

er der nogen der kender et sådan program?

jeg har set et program ved navn TV-Tool men det er kun til nvidia kort...

på forhånd tak

thecoder
Avatar billede deadlydoom Nybegynder
07. december 2003 - 13:03 #1
TV-Out gøre at man kan sitte sin comp til et fjernsyn. Ved ikke om det kan mere. Forstår ikke spørgsmål.
Avatar billede c-holst Novice
07. december 2003 - 13:04 #2
det findes desværre ikke, men prøv at kigge i denne tråd, ellers må vi hjælpe dig videre.
tråden rummer mange facetter af kortets tv-out funktion, men kom med lidt respons når du har leget med det
http://www.eksperten.dk/spm/425099
Avatar billede thecoder.dk Nybegynder
07. december 2003 - 13:15 #3
hmm ok
Avatar billede thecoder.dk Nybegynder
07. december 2003 - 13:16 #4
har fået det til at virke med den indbyggede tv-out tool... skal dog lige lege lidt med det da det ikke er helt perfekt på mit 28 tommer widescreen. Takker for hjælpen
Avatar billede c-holst Novice
07. december 2003 - 13:43 #5
skal gerne hjælpe dig med det, hvis du kommer med lidt mere præcisse meldinger