Avatar billede breum Nybegynder
06. december 2003 - 15:08 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

LWP::Simple Get $url TIMEOUT

use LWP::Simple qw($ua get);
$ua->timeout(5);
$url="http://www.megetlangsomtsite.dk";
$content = get $url;

Hvorfor timer den ikke ud, jeg vil meget gerne have at den giver hurtigt op!
Avatar billede ranko Nybegynder
06. december 2003 - 15:30 #1
Hvilken version af perl bruger du ?

Med activestate version 631 (windows NT/2K) har jeg været ude for at timeout uanset mine indstillinger var standard 120 sekunder.
En opgradering til version 8xx løste problemet.
Avatar billede breum Nybegynder
06. december 2003 - 15:40 #2
Jeg kører på linux, default er 180 sec

use LWP::Simple qw($ua get);
$ua->timeout(1);
$url="http://www.megetlangsomtsite.dk";
$content = get $url;
Det ser imidlertid ud til at det virker nogenlunde, ovenstående giver en timeout på 10 sec og det er acceptabelt.
Avatar billede breum Nybegynder
08. december 2003 - 00:21 #3
drop et svar så får du points selvom jeg ikke opgraderede, du får for besværet.
Avatar billede ranko Nybegynder
08. december 2003 - 10:56 #4
ok,

husk blot at fejlen stadig er i din perl.

Det er sandsynligvis ikke nødvendigt at opdatere hele perl men blot de relevante moduler - som kunne være LWP eller nogle af de andre moduler som den baserer sig på.