Avatar billede machen87 Nybegynder
04. december 2003 - 22:02 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

ret engelsk brev

hej eksperter jeg ville meget gerne hvis i kunne rette et brev fri for fejl og rette  gramma :

To letters

Dear mom and dad. I’m hopeful to see your again but, I trying to understand that nobody are here whit me now, it is a hard time but I weather my self now, neither of you was able to do that, so now I live home alone. I’m not bad at your, but disappointed about both of you leave me and nobody of your has spook together about to leave each other whit out me. So mom and dad it is not easy to live alone. I feel terrible every day when I weak up at the morning to se nothing and nobody, the house is empty there is only me. Because of you I’m bad in the school I not go to school every day and I not done my homework every day. I hope both of you want to se me again, because I really want to se you both again. I try to understand the behaviour you have done and now I see it is not because of me you sour on each other but I see now, dad don’t like mom any more and mom don’t like dad any more. Love you both.
Avatar billede lybech Nybegynder
04. december 2003 - 22:09 #1
hva mener du med "but I weather my self now"
Avatar billede lybech Nybegynder
04. december 2003 - 22:09 #2
hallo
Avatar billede lybech Nybegynder
04. december 2003 - 22:13 #3
Jeg er ved at rette det men ved ikke lige hvad du mener med "but I weather my self now"
Avatar billede machen87 Nybegynder
04. december 2003 - 22:18 #4
øhh
Avatar billede machen87 Nybegynder
04. december 2003 - 22:20 #5
klare sig selv
Avatar billede lybech Nybegynder
04. december 2003 - 22:20 #6
okay
Avatar billede triple-x Nybegynder
04. december 2003 - 22:28 #7
er det oversat med en maskine?
Avatar billede machen87 Nybegynder
04. december 2003 - 22:30 #8
nej why
Avatar billede triple-x Nybegynder
04. december 2003 - 22:33 #9
en del fejl som de typiske maskiner laver :) håber lybech har noget på trapperne, vil ik til at gå igang med det hvis han sidder og arbejder med det, for der er rigtig mange fejl og det kræver næsten det hele skrives om hvis det skal være ordenligt.

Er det et brev du skal sende til dine forældre eller en opgave fra skolen?
Avatar billede machen87 Nybegynder
04. december 2003 - 22:36 #10
jamen jeg synes da du også skal skrive så sætter jeg nogen flere point på !
Avatar billede dcheng Novice
04. december 2003 - 22:57 #11
Dear Mom and Dad. I’m hopeful to see you again, but I am trying to understand that none is beside me, it is a hard time, but I can take care of my self now, neither you are able to do that, so now I live home alone. I’m not angry at you, but I am disappointed about both of you, because you left me and nobody of you has talked about leaving each other without me. So mom and dad it is not easy to live alone. I feel terrible every day when I wake up at the morning to see nothing and nobody, the house is empty. There is only me! Because of you I’m bad in the school. I do not go to school every day and I am not doing my homework every day. I hope both of you want to see me again, because I really want to see you both again. I try to understand the behaviour you have done and now I see it is not because of me. You are angry on each other but I can see it now. Dad doesn’t like mom anymore and mom doesn’t like dad anymore. Love you both.
Avatar billede killifish Nybegynder
05. december 2003 - 07:40 #12
Her er en rettet version af dcheng's (kommentarer er i []:

Dear Mom and Dad. I?m hope to see you again, but I am trying to understand that none is beside me. It is a hard time, but I can take care of myself now, neither of you are able to do that, so now I live by myself.

I?m not angry with you, but I am disappointed about both of you. Because you left me and not one of you has talked about leaving each other without me [DENNE SÆTNING GIVER IKKE MENING. HVAD SKAL DER STÅ?].

So mom and dad it is not easy to live alone. I feel terrible every day when I wake up at the morning to see nothing and nobody. The house is empty, there is only me!

Because of you I?m doing badly in the school. I do not go to school every day and I am not doing my homework every day. I hope both of you want to see me again, because I really want to see you both again.

I try to understand your behaviour [ELLER: I try to understand the reasons for your actions] and now I see it is not because of me. You are angry with each other and I can see that now. Dad doesn?t like mom anymore and mom doesn?t like dad anymore. Love you both.