Avatar billede drebis Nybegynder
03. december 2003 - 23:35 Der er 5 kommentarer

e-mail fejl - runtime error - debug

Når jeg vil ind på min e-mail i jubii står der:
a runtime error has occured. do you wish to debug.
Line 75
Error. 'top.frames right.document' is null or not an object

så bliver jeg spurgt om jeg vil "debug" (hvad det så end er) og det svarer jeg ja til men mens den er i gang med det kommer en ny kasse med den første tekst og jeg kan så ikke komme videre
Avatar billede Slettet bruger
03. december 2003 - 23:37 #1
Jeg tror de er ved at opdatere deres hjemmeside :O)
Avatar billede drebis Nybegynder
03. december 2003 - 23:45 #2
Jo men normalt får jeg mails på den konto hver dag og jeg har ikke modtaget noget i en uge, og hvis jeg prøver at sende fra en anden mail-adresse kommer de ikke frem
Avatar billede Slettet bruger
03. december 2003 - 23:48 #3
De har en fejl på deres hjemmeside, der gør at du ikke kan komme ind og læse din mail.
Avatar billede drebis Nybegynder
04. december 2003 - 00:20 #4
er der nogen, der ved, hvor længe de regner med det varer???
Avatar billede henninga Novice
05. december 2003 - 00:42 #5
Prøv at opdatere din Windows.
jubiimail kører fint her, men det er dog en af de langsomste hjemmesider jeg har prøvet ;o)