Avatar billede poolo Praktikant
03. december 2003 - 14:09 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Prob. m. opdatering fra 98 til XP

Da jeg forsøgte at opgradere min win98 til XP fik jeg medd.: computeren indeholder hardwareenheder der forhindrer opgradering til WinXP.

Highpoint HPT366 Ultra DMA-controller.

Er dette en driver og hvad gør jeg for at fikse problemet så jeg kan opgradere til XP?
Avatar billede peet-49 Novice
03. december 2003 - 14:11 #1
Når du får muligheden i starten, sø kør en ren indstallation istedet for en opdatering.
Avatar billede poolo Praktikant
03. december 2003 - 14:32 #2
Ok prøver lige.
Avatar billede montymus Nybegynder
03. december 2003 - 19:51 #3
Hvis du stadig ikke kan installere, og gerne vil have en REN installation...

Så boot op på skiven ( eller en gammel 98 disk) skift til dit cd-drev find winnt mappen gå ind i I386 og kør setup så skulle der ikke være nogle probs.
Avatar billede poolo Praktikant
07. januar 2004 - 14:41 #4
Hele PC'en døde :-)