Avatar billede pri Nybegynder
02. december 2003 - 13:37 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Insert med datetime gennem stored procedure aktiveret fra VB6

Hvordan er det nu man definerer parameteren i VB 6.0 så jeg kan indsætte en datetime i SQLServer.
Jeg har tidligere benyttet varchar og så har SQL serveren selv konverteret, men der må være en rigtig måde?
Avatar billede terry Ekspert
02. december 2003 - 18:04 #1
well you obvioulsy need to alter the SP to receive a date and then alter your VB to CALL the procedure using a date.
Avatar billede pri Nybegynder
03. december 2003 - 15:02 #2
Jeg har fået det til at virke ved at definere parameteren som adDate:
  Set prm = cmd.CreateParameter("Timestmp", adDate, adParamInput, , dato)
  cmd.Parameters.Append prm
Avatar billede pri Nybegynder
03. december 2003 - 15:03 #3
Hvordan lukker man et spørgsmål man selv har fundet ud af???
Avatar billede terry Ekspert
03. december 2003 - 17:43 #4
you place an answer and accept it :o)
Avatar billede pri Nybegynder
08. december 2003 - 08:07 #5
Jeg har selv fundet svaret