Avatar billede tobiastine Nybegynder
01. december 2003 - 22:55 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Dansk ordbog!

Jeg manglede filerne: mssp3DA.dll OG mssp232.dll til dansk ordbog i word. jeg hentede filerne fra: http://www.downloadcentral.dk/ efter en henvisning herfra EKSPERTEN og der var tydelige anvisninger om hvor filerne skulle placeres hvad enten min version er engelsk eller dansk (den er dansk) C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Proof (for eng) C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Proof (for dansk) OK det er så gjort, begge steder.(genstarter pc) Det virker stadig ikke!, og jeg for stadig fejl-beskeden i word: (KAN IKKE FINDE STAVEKONTROLLEN MSSP3DA.DLL ELLER MSSP232.DLL TIL DANSK) når jeg vil udføre stavekontrol. HJÆÆÆÆLP!
Avatar billede sukos Juniormester
01. december 2003 - 22:59 #1
Er der ikke noget i indstillinger->...............
hvor du kan tilføje en ny ordbog?
Avatar billede kado Nybegynder
01. december 2003 - 23:08 #2
Du skal have fat i den CD, der indholder Value Pack, og herfra installere ordbøgerne, de vil så virke i de forskellige Microsoft programmer

/kado
Avatar billede aovergaard Nybegynder
02. december 2003 - 00:16 #3
Jeg syntes du skal prøve at opdatere din officepakke, eller geninstallere, så skulle det meget gerne lykkedes for dig.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
02. december 2003 - 01:22 #4
Hvor var det godt det lykkedes. Tak for point:)