Avatar billede kran06 Nybegynder
29. november 2003 - 19:55 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

tabel heraki - nem

jeg har et problem.. hvis jeg laver det ene felt større end 600 px, udvider den alle de andre TD er... jeg kan ikke finde fejlen..

<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML>
<HEAD>
<!-- Minus AutoDato -->
    <TITLE>Visionportalen.dk&nbsp;&raquo;&nbsp;&nbsp; </TITLE>
<meta name="Generator" content="Stone's WebWriter 4">
  <LINK REL="SHORTCUT ICON" HREF="http://www.visionportalen.dk/img/favicon.ico">
<link href="style.css" rel="stylesheet" type="text/css">
</HEAD>
<body onload="">
<table height="100%" cellspacing="0" cellpadding="0" border="0">
    <tr>

        <td width="900" height="100%" align="center">

            <table border="0" cellspacing="0" cellpadding="0" width="900" height="100%">
                <tr>
                    <td class="menu_top" colspan="2">Sikkerhedssystem: Der er p.t. ingen fejl<br><strong><% response.write Formatdatetime(now, vblongdate) %></strong></td>
                </tr>
                <tr>
                    <td class="menu_bund_venstre">hej</td>
                    <td height="38" valign="top" align="right">
                        <iframe frameborder="0" marginheight="0" marginwidth="0" class="login" scrolling="no" src="logonsiden.asp"></iframe>

                    </td>
                </tr>
                <tr>
                    <td ALIGN="left" valign="top" colspan="2" width="900" height="800">

                        <table width="600" height="100%" border="0">
                            <tr>
                                <td align="center" valign="middle">Denne tabel SKAL være 900 * 1000</td>
                            </tr>
                        </table>

                    </td>
                </tr>
                <tr>
                    <td width="900" height="20" style="background-image:url(img/copyright.gif);" colspan="2"></td>
                </tr>
            </table>
        </td>

        <td  style="background-image:url(img/kant1.gif); background-repeat:repeat-y;" width="50%"></td>

        </tr>
    </table>
</body>
</HTML>
_________________________________________________
så kommer stylen også lige
body {
    margin:0;
    color:#616955;

}
font.menu {
    font-family:'Verdana';
    font-size:10px;
}
td.menu_top {

    background-image:url(img/menu_banner.gif);
    width:900;
    height:32;
    text-align:right;
    color:#c2d6a2;
    font-size:8px;
    font-family:'Verdana';
    font-weight:bold;
    padding-right:10;
}
td.menu_bund {
    background-image:url(img/menu_banner1.gif);
    height:38;
    padding-left:10;
    padding-right:10;
}
td.menu_bund_venstre {
    background-repeat:no-repeat;
    background-image:url(img/menu_banner1.gif);
    height:38;
    width:100%;
    padding-left:10;
    padding-right:10;
}
td.menu_bund_hoejre {
    background-position:right;
    background-repeat:no-repeat;
    background-image:url(img/menu_banner1.gif);
    height:38;
    width:300;
    padding-right:10;
}
input.menu_bund_input{
    background:transparent;

    border:#853920 1px solid;
    background-color: #d9b113;
    color: #ffffcc;
  font-family:'Verdana';
  font-size: 9px;
    text-decoration: none;
    height:16px;
}
IFRAME.login {
    width:300px;
    height:38px;
}
IFRAME.main {
    width:500px;
    height:100px;
}
Avatar billede kran06 Nybegynder
29. november 2003 - 19:56 #1
det er den td i midten hvor der står:
td align="center" valign="middle">Denne tabel SKAL være 900 * 1000</td>
Avatar billede thesurfer Nybegynder
29. november 2003 - 21:26 #2
Jeg har sat en baggrundsfarve til #000055 (bgcolor="000055") for at kunne skelne mellem tabellerne..

Prøv det her:

                    <td ALIGN="left" valign="top" colspan="2" width="900" height="1000">

                        <table bgcolor="000055" width="100%" height="100%" border="1">
                            <tr>
                                <td align="center" valign="middle">Denne tabel SKAL være 900 * 1000</td>
                            </tr>
                        </table>

                    </td>

** uden indent:
<td ALIGN="left" valign="top" colspan="2" width="900" height="1000">

<table bgcolor="000055" width="100%" height="100%" border="1">
<tr>
<td align="center" valign="middle">Denne tabel SKAL være 900 * 1000</td>
</tr>
</table>

</td>
Avatar billede kran06 Nybegynder
29. november 2003 - 23:51 #3
smid et svar
Avatar billede thesurfer Nybegynder
30. november 2003 - 17:40 #4
Et svar er smidt.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
30. november 2003 - 18:04 #5
Takker for points.