Avatar billede desp Nybegynder
13. januar 2001 - 14:05 Der er 49 kommentarer og
1 løsning

Stofanet... er det det bedste på markedet?

Er stofanet det bedste på markedet...hvis ikke hvilket er det bedste.... tænker mest på hastigheden
Avatar billede klas Juniormester
13. januar 2001 - 14:07 #1
Stofa har 1024 / 256 . .Du kan selv se hvad cybercity og de andre tilbyder . .det går jo op til 2048 / 2048 .. men prisen er også derefter . .

Hvordan er dit forbrug ..hvis du bruger op til 4gb om måneden kan jeg klart anbefale stofa\'s flexrate . . men hvis du vil gå amok og hente alle film på 700 mb ned fra nettet skal du nok have noget større.
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
13. januar 2001 - 14:09 #2
hastigheden afhænger jo af hvor mange andre der downloader eller surfer i dit område, hastigheden vil derfor være meget svingene. Hvis du f.eks. tar en adsl har du en fast hastighed som varierer MEGET lidt eller slet ikke. ( www.adsl.dk )
Avatar billede desp Nybegynder
13. januar 2001 - 14:10 #3
mit forbrug er på ca. 2500 gb.. men kan du gi mig en side med de film du snakker om ?
Avatar billede koxxxx Nybegynder
13. januar 2001 - 14:10 #4
Stofanet er klart at foretrække, da trafikken nu er sat op til 4000 MB for 200 kr. om måneden og så har de en kanon kundeservice, rotten er bare at det ikke er særlig mange som kan få det. Derudover er det nok cybercity som har nok nogle af de bedste pakker angående hastighed og priser.

check:
http://www.cybercity.dk
http://www.stofa.dk
http://www.stofanet.dk
Avatar billede halifax Nybegynder
13. januar 2001 - 14:11 #5
Ja og nej. Det kommer jo an på den pris du vil betale når du \"tænker mest på hastighed. En DSL på 2Mbit up/down koster jo.
Bruger selv StofaNet og er tilfrreds med hastighed og pris (flexrate)
Avatar billede koxxxx Nybegynder
13. januar 2001 - 14:11 #6
Jeg har nogle links, men de bliver ikke bragt her.
Avatar billede klas Juniormester
13. januar 2001 - 14:11 #7
Min hastighed har ALDRIG været dårlig med stofa . . Jeg har ikk eoplevet en eneste gang hvor jeg ikke har kunne bebytte min linie fuldt ud .. og jeg har boet 2 forskellige steder - I århus C og i åbyhøj . .

jeg kan desvære ikke give dig links til film da det strider imod ekspertens regler.
Avatar billede koxxxx Nybegynder
13. januar 2001 - 14:12 #8
Kom med din e-mail, så skal jeg sende dig nogle af de bedste.
Avatar billede desp Nybegynder
13. januar 2001 - 14:13 #9
min email er st_desperado@hotmail.com.....
Avatar billede halifax Nybegynder
13. januar 2001 - 14:15 #10
email:  halifax@sol.dk
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
13. januar 2001 - 14:16 #11
Jeg synes STOFA er noget af det værste LORT - Jeg kan ikke få det på Østerbro i København.... he he
Avatar billede koxxxx Nybegynder
13. januar 2001 - 14:16 #12
Så skulle de være sendt
Avatar billede koxxxx Nybegynder
13. januar 2001 - 14:17 #13
Det er netop det der er ulempen ved stofa, det er ikke særlig udbredt.
Avatar billede desp Nybegynder
13. januar 2001 - 14:18 #14
Oki koxxx.. kan man få de bio aktuelle film der fra `?
Avatar billede koxxxx Nybegynder
13. januar 2001 - 14:18 #15
Yeps
Avatar billede desp Nybegynder
13. januar 2001 - 14:20 #16
oki men har sku lidt svært ved at finde ud af det skal man downloade nogel programmer først...
Avatar billede koxxxx Nybegynder
13. januar 2001 - 14:21 #17
Du skal bare registrere dig så får du en konto med brugernavn og password.
Avatar billede desp Nybegynder
13. januar 2001 - 14:24 #18
det koster ikke noget vel ?
Avatar billede koxxxx Nybegynder
13. januar 2001 - 14:25 #19
nops, det er helt gratis.
Avatar billede newbie.dk Praktikant
13. januar 2001 - 14:37 #20
koxxxx-> ja tak, xx6@forum.dk :)
Avatar billede desp Nybegynder
13. januar 2001 - 14:38 #21
hvad skal man i movienight?
Avatar billede koxxxx Nybegynder
13. januar 2001 - 14:40 #22
Det havde jeg glemt, den er blevet lavet om sådan man kun kan download hvis man har medlemsskab.
Avatar billede desp Nybegynder
13. januar 2001 - 14:57 #23
ok... hvad med de andre?
Avatar billede koxxxx Nybegynder
13. januar 2001 - 15:01 #24
Der skal du højst sansynligt have en konto hos det virma som har den på deres server.
Avatar billede klas Juniormester
13. januar 2001 - 15:01 #25
Tilbage til emnet?

Der findes alligevel ingen rigtig gode steder på nettet hvor man kan hente film.
Avatar billede koxxxx Nybegynder
13. januar 2001 - 15:03 #26
Det gælder vel bare om at kende de rigtige steder.
Avatar billede klas Juniormester
13. januar 2001 - 15:05 #27
Jeg mente www delen . jeg kender da de rigtige steder .. inden stofa fik lavet deres flex rate server hentede jeg 36 film på et par uger ..
Avatar billede koxxxx Nybegynder
13. januar 2001 - 15:09 #28
Jeg er ikke klar over hvad du så mener?
Avatar billede desp Nybegynder
13. januar 2001 - 15:10 #29
klas... delen hvad?
... altså og ?
Avatar billede klas Juniormester
13. januar 2001 - 15:13 #30
back to topic  :)

Er der egentlig nogen der ved om stofa har lavet deres flex rate system?

jeg fik flex rate d. 01.10.2000 og fandt dengang ud af at deres max grænse ikke fungerede, snakkede med stofa som sagde at de ville få den lavet til 2001 . .indtil da kunne man bruge så mange mb man ville for 200 kr - Efter den 1. jaunar holdt jeg op me dat \"misbruge\" stofa - - Men ved faktisk ikke om de har fået lavet deres grænse om så ens konto bliver lukket ved 4gb som de selv siger .. nogen der ved det?
Avatar billede koxxxx Nybegynder
13. januar 2001 - 15:15 #31
Det har de ikke, de ved ikke helt hvornår det er klart. (insider info)
Avatar billede klas Juniormester
13. januar 2001 - 15:16 #32
måske man skulle hente et par film i dag så  :o)
Avatar billede koxxxx Nybegynder
13. januar 2001 - 15:21 #33
klas<< Hvad har du af links?
Avatar billede klas Juniormester
13. januar 2001 - 15:44 #34
Jeg har ingen links - Men jeg kan anbefale software programmet Hotline som kan findes på www.bigredh.com
Avatar billede koxxxx Nybegynder
13. januar 2001 - 15:49 #35
Hvilken version bruger du Client/Server ?
Avatar billede klas Juniormester
13. januar 2001 - 15:51 #36
Client programmet for det meste  .  Men jeg har også haft min egen server kørende.
Avatar billede koxxxx Nybegynder
13. januar 2001 - 15:52 #37
Er det godt til at hente film og lign.?
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
13. januar 2001 - 15:54 #38
desp :

Stofanet er uden tvivl det bedste på markedet hvis du ikke er blandt de 2 % der går helt amok og downloader spil og film uafbrudt. 200 kroner er vildt billigt for en forbindelse på 1024/256.

Det er forkert hvad thoeger_poertner  siger! Din forbindelse bliver ikke langsommere af at der er flere på. Stofanet har et system der gør at du altid vil have din forbindelse fuldt ud til rådighed. Jeg har haft stofanet i 2 år nu og jeg vil absolut anbefale det.

/Rasmus
Avatar billede koxxxx Nybegynder
13. januar 2001 - 15:55 #39
Helt enig.
Avatar billede klas Juniormester
13. januar 2001 - 15:56 #40
Det ved jeg ikke . . Det er bare et program som fx. lader dig lave din egen server og lader folk søge på den og 1000 andre på www.tracker-tracker.com
Avatar billede klas Juniormester
13. januar 2001 - 15:58 #41
thoeger_poertner har ret i at deres system er lavet sådan at hvis deres linie kun var på 1 mbit og der var 5 på så ville de kun få 1/5 del hver . .men de har kapacitet nok til at jeg eller nogen jeg kender ikke har oplevet problemer med at opnå fuld hastighed.
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
13. januar 2001 - 16:00 #42
Stofanet skruer da op for hastigheden for hver bruger der logger på.
Avatar billede devil_dk Nybegynder
06. februar 2001 - 22:38 #43
\"Stofanet skruer da op for hastigheden for hver bruger der logger på. \"
hvornår er de begyndt på det LOL
jeg er en af dem der kom først på og siden den gang vi startede her i Århus er det bare gået ned af bakke langsommere og flere og flere begrænsninger fedt.
en snart x stofa bruger . :)
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
06. februar 2001 - 22:42 #44
devil_dk

Jeg har ALTID min 1mbit tilrådighed. Du kan jo ikke forvente at du kan udnytte 1mbit hvis du henter fra en server i USA. MEn hvis du henter fra stofa\'s server så er der ALTID 130 kbit/s
Avatar billede devil_dk Nybegynder
06. februar 2001 - 22:48 #45
hvor tit henter man lige noget ved stofa ?
det er ikke så maget dl hastighed jeg mangle mere ul hasstigher min ligger omkring 10/20 kb/sec det er squ for lidt :(
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
07. februar 2001 - 00:34 #46
Ups jeg mente selvfølgelig 130 kb/s

Og devil. Det er jo ikke stofa der styrer trafikken i andet end på deres egne kabler. Lige så snart du kommer uden for stofa\'s kabler så er båndbredden og antallet af brugeren jo helt anderledes. Men hvis du får fat i gode servere kan du godt komme op på max hastighed til usa. Det  har jeg da ihvertfald gjort mange gange på yahoo.com! Husk det er altid svageste led der tæller!!!

Jeg ligger da også tit på 10/20 kb/s... men igen! Det er ikke stofa\'s skyld.
Avatar billede devil_dk Nybegynder
07. februar 2001 - 05:23 #47
hmmm og jeg kan godt se du er stofa fan men jeg sendet en fil til en af venneren han har adsl 1024/256 jeg kunne sende til ham med mellem 10 og 15 kb/sec men så sendte han den retur bare for at se hans upload hastighen den lå på 25 kb/sec men nu bagefter kan jeg da godt set at det selfølgelig ikke er stofa der stinker men det er men min kamarat´s adsl der sender for hurtig :)
hmmmm sært :)
stofa siger bedre inter net
hvis det er beder inter net så nej tak .
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
07. februar 2001 - 16:06 #48
devil :

Som ADSL-kunde er du ikke garanteret nogen båndbredde, hvilket man næsten er som Stofa-kunde. Når jeg har sendt til en anden stofa-bruger, hvilket jeg har gjrt meget meget ofte, så har ligger den ALTID på 26-29 kb/s som er maksium upload hastighed. Men det er da muligt at der er problemer med din forbindelse, men her i Århus kender jeg MANGE som har stofa og INGEN har problemer med hastigheden.

Jeg synes du skal køre nogle hastighedstest for hvis dit net vitterlig er så dårlig som du udtrykker det så er der noget galt. Det du nævner med din kammerat kan godt være en logisk forklaring, men underdøg da for fanden om der er et problem. Du rakker stofa net på baggrund af et par enkelte eksempler. Hvad med alle de problemer som RIGTIG mange har haft med ADSL?

gå ind på stofanet.dk og prøv at downloade nogle filer og helst filer på 2 mb eller derover. Prøv også tucows.dk hvor man også plejer at have en god forbindelse. Hvis du får over 100 kb/s så har din forbindelse med ret stor sikkerhed ikke noget problem.
Avatar billede -mundi- Nybegynder
07. februar 2001 - 16:24 #49
Devil:

HVis du går kold over at der er ikke er nok upload med 10-15k og har 1mbit download til 200kr per måned uden nogen øvre grænse(i øjeblikket) kan jeg da godt forstå du er pissed på stofa...Det er da vildt skod at du skal betale 1/3 af hvad alle med asdl betaler for den samme forbindelse... Skift straks til ADSL og få den samme forbindelse til 3dobbelt pris

Avatar billede perplet Nybegynder
03. februar 2002 - 15:05 #50
Stofa koster nu 300 kr./mdr. Samtidig skal man betale for min. den lille kabeltv-pakke...

Men jeg har hørt at man kan pille ved stikdåsen og få alle kanalerne til den lille pakkes pris. Nogen der ved noget om hvad man skal gøre og om det er korrekt at det kan lade sig gøre?