Avatar billede mr.punk Nybegynder
26. november 2003 - 22:57 Der er 7 kommentarer

hvorn får jeg mit windows til at virke?

Hmm vil bare vide om nogen munstro kan hjælpe mig med et svar på hvofor explorer.exe ikke vil starte ordentligt når jeg starter compen.

den starter starter men viser ikek skrivebordet .. når jeg så slukker den og genstarter explorer kommer der intet i min systray og tingene som burde køre på startup kommer ikke !!.. det er noget fucking lort!!.. (ps. har formateret 2 gange på 3 dage .. og instaleret deverse opdateringer og servicepacks) win xp pro da
Avatar billede fastwrite Nybegynder
27. november 2003 - 03:27 #1
Det kunne måske tyde på at der er noget hardware der konflikter, og får xp til at låse.. har du nogle enheder i PCI slottene du evt. kan fjerne, og se om der sker noget?
Avatar billede magictouch Nybegynder
27. november 2003 - 08:05 #2
Ctrl+alt+del. afslut explore, nyt job- skriv explore
Avatar billede mr.punk Nybegynder
27. november 2003 - 13:01 #3
ja altså ved godt hvorn jeg får explorer igang igen .. det er ikek problemet - problemet er at det som kører i systray ikke starter!
Avatar billede mr.punk Nybegynder
27. november 2003 - 13:11 #4
hmm har fjernet det jeg kunne fjerne og stdig uden resultat .. også underligt - for alt virkede perfekt efter alle drivere var installeret - men nu næææ nej, nok måske det man får ud af at KØBE windows.. minus stabilitet .. nogen andre forslag ? ku det være en virus ??
Avatar billede magictouch Nybegynder
27. november 2003 - 15:23 #5
Et utraditionelt forslag!
Try going into the "Safe Mode" and then check the amount of free space you have on your disk drive. Delete any temporary file in the C:\TEMP folder or the C:\Windows\TEMP folder.

Boot the computer and press and hold down the Ctrl key until you see the boot menu. Type the number for the "Safe Mode" option and then press the enter button.

Click the start button and select Find, and then Files or Folders. When the Find utility open type *.tmp in the Named field and check to make sure that the "Look in" field shows the C drive and the "include subfolders" check box is checked. Click the mouse on the Find Now button.

Once you have found the files with the extension .tmp select them and right click the selected files and choose Delete from the pop-up menu. Once you have deleted all of these temporary files try rebooting the computer.
Avatar billede snowball Novice
04. december 2003 - 12:07 #6
mr.punk: Hold venligst dine indlæg i en sober tone - også selvom du måske er lidt frustreret ;)

Snowball / CoAdmin
Avatar billede mr.punk Nybegynder
04. december 2003 - 22:25 #7
ohoo sorry ..