Avatar billede Syska Mester
25. november 2003 - 16:17 Der er 1 kommentar og
1 løsning

WMI liste over object

Hey sidder og roder noget med WMI i C# men kan ikke finde en liste over hvad man kan trække ud, her er det eksempel jeg har fundet i SDK'et.
using System;
using System.Management;

// This sample demonstrates perform a query using
// ManagementObjectSearcher object.
class Sample_ManagementObjectSearcher
{
    public static int Main(string[] args)
    {
        ManagementObjectSearcher searcher = new
            ManagementObjectSearcher("select * from win32_share");
        foreach (ManagementObject share in searcher.Get())
        {
            Console.WriteLine("Share = " + share["Path"]);
        }
        return 0;
    }

hmmm, ved ikke lige hvordan formateringen af det bliver men håber det går.

Nogen der kender et sted hvor man kan se en liste over hvad der er af ting man kan trække ud etc.

// ouT
Avatar billede taxdaddy Nybegynder
25. november 2003 - 16:42 #1
Prøv at kigge på denne side fra MS.
http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/downloads/list/wmi.asp

WMI Tools indeholder noget der vist heder CIM Browser, der kan du browse dig igennem alt :)

//Tax
dotnetforum.dk
Avatar billede Syska Mester
25. november 2003 - 22:09 #2
jamen, det kan da ikke siges meget mere tydeligt end det.... takker og bukker mange gange....
// ouT

Vil da lige tjekke den side ud du reklamere for, er det din?