Avatar billede superfrog Nybegynder
25. november 2003 - 16:11 Der er 1 kommentar og
1 løsning

RMI dynamik

Hejsa, jeg kan ikke helt finde ud af hvordan jeg skal gribe mit problem an....

Jeg kunne godt tænke mig at min remote funktion returnerede nogle objects der også er remote. Så de returnerede objects stadig ligger på serveren.

interface Mail extends java.rmi.Remote{...}
class MailImplemented implements Mail extends java.rmi.UnicastRemoteObject{....}

interface MailBox extends java.rmi.remote{...}
class MailBoxImplemented implements MailBox extends java.rmi.UnicastRemoteObject {
    Mail[] getMail ();
    ...
}

Problemet er jo så om de mails getMail returnere pr.def. er remote objects eller om jeg skal binde dem selv (manuelt) vha. Naming.lookup("//serverIp/Mail").
Avatar billede superfrog Nybegynder
29. november 2003 - 11:59 #1
Det var åbenbart sværere end forventet :)
Avatar billede superfrog Nybegynder
29. november 2003 - 12:00 #2
:)