Avatar billede sidan26 Nybegynder
24. november 2003 - 18:47 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Bygningskonstruktør søger arbejde

Ved godt dette ikke er det rette forum, men det kunne jo være, og alle kneb gælder.!

Jeg er en nyuddannet bygningskonstruktør der søger arbejde i hele DK. Så hvis nogen kender nogen eller mangler en på deres tegnestue, er jeg meget interesseret

/sidan26
Avatar billede Slettet bruger
24. november 2003 - 20:43 #1
Hvorfor søger du ikke i de traditionelle arkitekt- og entreprenørfirmaer?
Avatar billede sidan26 Nybegynder
25. november 2003 - 08:07 #2
/extend:  Det gør jeg også - men det har endnu ikke givet noget job.
Avatar billede htmlkongen Novice
25. november 2003 - 10:55 #3
Der ligger en tgenestue i Auning på Djursland der søger en (Kan ikke finde hjemmesiden) Prøv at ring op til ham. Han hedder Ditlev
Avatar billede sidan26 Nybegynder
25. november 2003 - 11:03 #4
/htmlkongen: Er det tegnestuen Ivan Ditlevsen ApS.?
Avatar billede htmlkongen Novice
26. november 2003 - 08:03 #5
Ja det var sådan det var. Gik på skole med hans søn. :)
Avatar billede sidan26 Nybegynder
26. november 2003 - 10:36 #6
/htmlkongen: Jeg har lige haft ringet til tegnestuen og de søger ikke en projekterende. (men tak for forsøget)
Derfor kan jeg heller ikke give dig point, da disse kun gives til jer, der kan oplyse firmaer, der søger en konstruktør, og hvor stillingen ikke er at finde i de gængse stillingsopslag på fx. jobzonen og jobindex
Avatar billede sidan26 Nybegynder
09. december 2003 - 09:06 #7
Da ingen endnu har givet respons der henviser til stillinger eller lignende, lukker jeg spm.

Tak for hjælpen til Extend og htmlkongen :)