Avatar billede rjpa Nybegynder
20. november 2003 - 07:14 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvilken udbyder?

Hej,

Jeg er ude efter en stabil webhotel udbyder, hvor service/supporten er i top, samt at deres servere skal have en høj oppetid. Envidere har jeg disse krav:

1. * Alias
2. IMAP understøttelse
3. Antispam/Antivirus filtre
4. Catchall-funktion
5. PHP4/CGI-PERL (CGI ikke krævet)
6. MySQL
7. Evt. DNS Manager

Nogen der kender en god host med dette?
Avatar billede llgpublic Nybegynder
20. november 2003 - 07:47 #1
http://www.freepaq.dk prøv at undersøge dem !
Avatar billede rjpa Nybegynder
20. november 2003 - 07:57 #2
Hmm, er der nogen der har andre. Er Freepaq ok?

/rjpa
Avatar billede bjuhl Nybegynder
20. november 2003 - 11:01 #3
wannafind.dk
Avatar billede bjuhl Nybegynder
20. november 2003 - 11:02 #4
du skal godt nok betale ekstra for antivira hos wannafind. Men er total seriøs webhotel, bruger dem selv til alle de sites jeg har lavet for firmaer.
Avatar billede llgpublic Nybegynder
23. november 2003 - 02:18 #5
Freepaq er perfekt, de understøtter næsten alt, dog ikke ASP, men se dette link som er fra deres site: http://www.freepaq.dk/images/offer.gif
Avatar billede tech4me Nybegynder
04. januar 2004 - 18:40 #6
Prøv at tale med UnitSpeed (www.unitspeed.dk). Eller prøv at se på deres hjemmeside hvad de kan tilbyde. De skulle være stabile og gode men ikke billigst. Min kammerat bruger dem og er godt tilfreds.
Avatar billede michaelkv Nybegynder
15. januar 2004 - 18:52 #7
Prøv Alphahouse - der er anti vira og Spam gratis! Desuden har de alle andre funktioner og er tilmeld billigere end wannafind.dk.

Desuden kan jeg oplyse at vores servere står hos wannafind.dk så hvad du får hos wannafind.dk af stabilitet og support får du hos os...