Avatar billede cowboy Nybegynder
11. januar 2001 - 15:08 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Fullscreen. lukning af side bagved eller redirect afsiden bag ved til en anden side ????

Jeg ville høre om der var nogen som viste hvordan, man kunne få den bagved liggende side til at enten lukke automatisk, efter at man har klikket sig vidre og den næste side er poppet frem i fullscreen?

eller at den bagved liggende side selv redirecter til en anden side(afsluningside,som ses når men lukker fullscreen), efter man har klikket sig vidre og den næste side er poppet frem i fullcreen ?

Jeg ved godt det ,måske lyder lidt indviklet, men hvis der er nogen som bare en lille ide om hvad det er jeg spørg om, så ville det være fedt hvis ville hjælpe !!!

cowboy
Avatar billede hoejrup Nybegynder
11. januar 2001 - 15:23 #1
I det første vindue laver du følgende kode, og samtidig skriver du i dit første vindue din takke tale:

<script language=JavaScript>
<!--Fullscreen script
{
window.open( \'html/default.asp\', \"_blank\", \"toolbar=no,location=no,status=no,menubar=no, fullscreen=yes\" );
}
//-->
</script>

/per www.kazoma.dk
Avatar billede a-torsten Nybegynder
11. januar 2001 - 15:23 #2
Hva med

<body onblur=\"window.close()\">

Den lukker vinduet når det ikke længere er i focus mere.....

Hvis det er en browser med menu og det hele, så spørger der om du vil... men hvis det er et uden (pop up fx.) så lukker den automatisk....

-Anders

Avatar billede a-torsten Nybegynder
11. januar 2001 - 15:25 #3
Avatar billede dudal Nybegynder
11. januar 2001 - 15:27 #4
<script language=JavaScript>
<!--Fullscreen script
function Openpage() {
window.open( \'maksimeret_side.htm\', \"_blank\", \"toolbar=no,location=no,status=no,menubar=no, fullscreen=yes\" );

location.href=\"afslusningsside.htm\";

}
//-->
</script>

Åben det så med et link eller Onload ved at kalde Openpage();

Hope it works.

/Jesper
Avatar billede olekristensen Nybegynder
11. januar 2001 - 15:30 #5
i javascript kan et vindue lukke sig selv uden at der kommer en dialog op ved

window.close();

Hvis du vil lade et andet vindue lukke det forrige uden beskeden \'et andet vindue forsøger...\' kan lave en \'wrapper\'-metode i opener.vinduet.

function closeMe(){
    window.close();
}

og så kalde window.opener.closeMe();
Avatar billede cowboy Nybegynder
11. januar 2001 - 15:37 #6
TAk for hjælpen, jeg har ikke kigget grundigt på noget af det endnu, da jeg skal i svømmehalen med min søn, nu.

Kigger på det iaften

cowboy
Avatar billede cowboy Nybegynder
11. januar 2001 - 19:06 #7
Tak for hjælpen, dudal.

Det var lige det jeg sku bruge !!!
Avatar billede cowboy Nybegynder
11. januar 2001 - 19:09 #8
Til alle jer andre som har svaret.
Tak for interessen, men jeg går ud fra at jeg skal gi point til den person, hvis løsning jeg brugte ?