Avatar billede trine_h Nybegynder
19. november 2003 - 07:33 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

spr. vedr denver dvd-188 divx og zoom?

Jeg har lige købt en dvd-188 og alle de divx film vi havde i forvejen vises i midten af skærmen med en 10cm ramme omkring!!! Kan billedet ikke udvides? er den eneste mulighed at konvertere alle filmene i dr. divx??? så skal den tilbage til forhandleren...
Avatar billede jakobskovgaard Nybegynder
23. november 2003 - 12:14 #1
Hvilken opløsning er filmene optaget i????
Avatar billede virus-79 Nybegynder
24. november 2003 - 11:20 #2
hejsa

jeg ville bare høre hvor du har købt den henne og til hvor meget. kan ikke finde den nogle stedet ????

mvh lars
Avatar billede xplorer Nybegynder
24. november 2003 - 15:05 #3
det kan løses ved at Zoome.

Men jeg må sige at det lyder som et Firmware Problem.

Hvis det er alle dine DVD film der er sådan er jeg ikke sikker på det er et Firmware Problem, men et RIP problem.

Jeg har selv haft samme problem på min computer fik det ikke løst 100%, så jeg købte mig en KissDP500 med nrtkort i og ny er det slet intet problem af den art.

Tjek om der skulle være updates ang Firmware til din DVD afspiller
Avatar billede Slettet bruger
24. november 2003 - 15:32 #4
virus-79> Harald Nyborg har den bland andet.
Avatar billede khammeru Nybegynder
27. november 2003 - 00:51 #5
Indsæt divx -> tryk to gange på video-knappen -> play og så fylder filmen hele skærmen. Den bliver nok lagt ind som en firmware-updatering på Denvers web en gang i fremtiden.

/Kim
Avatar billede olholm Nybegynder
02. december 2003 - 23:29 #6
bilka sælger den til kr 899 her i uge 49
Avatar billede jedr Nybegynder
08. december 2003 - 17:48 #7
Khammeru skriver:
Indsæt divx -> tryk to gange på video-knappen -> play
ovenstående virker ikke, der kommer andre farver og en besked om interlaced tv, men billedet er samme størrelse !
Hvad kan jeg gøre galt ?

hvad mener du ?  video knappen ??
Avatar billede khammeru Nybegynder
08. december 2003 - 23:59 #8
Video knappen - nederst til højre. Duh.
Avatar billede khammeru Nybegynder
09. december 2003 - 00:00 #9
Check også filmen på PC, måske ER den i et forskruet format.
Avatar billede jedr Nybegynder
09. december 2003 - 07:55 #10
Filmen skalerer fint op, hvis den via pc'en ( og zoomplayer ) vises på tv.
Og jeg har fundet video knappen !
Prøv og pinde det helt ud !!
indsæt divx ( skal jeg vente på, at billedet med root mv. kommer frem ?
pil til højre ( skal jeg trykke på højrepilen, til højre fra Enter tasten ?
to gange video knap ( giver sig selv )
pil til højre ( skal jeg trykke på højrepilen, til højre fra Enter tasten ?
play ( skal jeg trykke på play ? )

Undskynd jeg pinder det ud, men det kunne være dejligt, at få løsningen, da jeg ikke gider se film, der fylder 12 ud af de 28 tommer !!
Avatar billede khammeru Nybegynder
09. december 2003 - 09:30 #11
OK - skub cd'en ind > tryk to gange på video > play. På denne måde skifter du til interlace'd som er det mode afspilleren skal køre i for at vise divx i fuld skærm. Hvis det ikke virker for dig, så prøv med en anden film. Der er mange som har haft success med tricket, så skal du bare se.

Nej hvem gidder at kun se 12 af 28 tommer? Ellers må du spare sammen til en Kiss.
Avatar billede herbert0007 Nybegynder
11. december 2003 - 19:51 #12
Hejsa
Jeg har lige købt mig en også. Trickset virker fint for mig, men billedet stå en smutte til venstre på tv'et. Kan jeg "flytte" det?

På forhånd tak
Avatar billede khammeru Nybegynder
11. december 2003 - 20:17 #13
Nej - desværre ikke.
Avatar billede Slettet bruger
31. januar 2004 - 14:02 #14
trine_h> Fandt du ud af det? Skal vi lukke her?