Avatar billede dengalepose.dk Nybegynder
18. november 2003 - 19:42 Der er 5 kommentarer og
4 løsninger

Bedøm venligst denne computer.

Hvad synes I ?

Pris ?

Kvalitet ?

http://www.papkassen.dk/BuyAndSell/show.asp?adid=21529

DGP
Avatar billede peet-49 Novice
18. november 2003 - 19:52 #1
Ser OK ud også prisen, da den er med TFT skærm.
Avatar billede zonkeren Nybegynder
18. november 2003 - 20:12 #2
fin
Avatar billede zipsniper Nybegynder
18. november 2003 - 21:07 #3
den er god nok den burde kunne holde nogle år frem. prisen er især god i betrækning af TFT skærmen.
Avatar billede zipsniper Nybegynder
18. november 2003 - 21:08 #4
den er god nok den burde kunne holde nogle år frem. prisen er især god i betrækning af TFT skærmen.
Avatar billede Slettet bruger
18. november 2003 - 22:01 #5
Jeg vil oz sige at der er et fint køb til den pris
Avatar billede badassguy Nybegynder
19. november 2003 - 12:57 #6
jah..et godt køb til den pris... men hvis jeg var dig vill jeg fore 3-4tusinde mere og få en langt bedre comp... men fx bedre grafik kort... Gforce er noget lort.. kun det aller nyeste som er pisse dyrt kan køre spil som HL2 .. og meget snart er det sq alle spil der ligger i den højde... men joh det var jo ik dit spg... JOW! jeg synes det er skide billigt såeh... den skulle nok kunne holde 2-3 år frem men såeh.. :P :D
Avatar billede ludacris Nybegynder
19. november 2003 - 16:45 #7
Jeg vil tillade mig at sige det er noget skod, selvfølgelig er det p4 og TFT men det er compaq og IBM, not good... nVidia er også ved at gå ned og hjem pga. inter salg i grafik kort, hvorfor? fordi de ikk duer til spil eller noget der kræver god grafik! det eneste gode jeg kan se i den er harddisken..
prisen er da selvfølgelig dejlig men ikk til kvali'en...
hvis du spørger mig så få ind på www.prcdata.dk der finder du de aller bedste pc'er til den aller billig'ste pris... og alle kender edbpriser (alle 80% af deres pc'er kommer fra PRC data, og de kan fås nede fra 3000.- og stiger til 16000.- så der er masser at vælge imellem...
Avatar billede peet-49 Novice
19. november 2003 - 16:50 #8
ludacris>Det vrøvl du kommer med der, har du bestemt ingen belæg for.
Avatar billede ludacris Nybegynder
19. november 2003 - 17:01 #9
det er godt nok ikk vrøvl... men hva hentyder du til ?