Avatar billede j_s_a Nybegynder
18. november 2003 - 19:37 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

probs med .tk domæne

Hver gang jeg skriver en bestemt navn i formularen på www.dot.tk for at få en hjemmesdie siger den:

You have selected a special domain name. Due to the nature or text of this domain name, Dot TK is unable to provide the free registration service.

By paying for this Dot TK domain name you or your company owns the selected Dot TK domain name and it will give you full rights to sell, license or resell this domain name.

The cost of your domain name is USD 9.95 per year.

Paid Dot TK domain names are not subject to the Dot TK traffic analyzer or email forwarding programming. Note that you need to register your domain name with your Domain Name Server before registering your Dot TK domain name.

In order to register your Dot TK domain name, you need:

Your address information
A primary Domain Name Server (with IP address)
A secondary Domain Name Server (with IP address

Den springer over der den 1 side ud af 5 hvor man skal vælge om man vil have et gratis eller man vil have et hvor man betaler.

Hvad skal jeg gøre?
Avatar billede double-g Juniormester
18. november 2003 - 19:57 #1
Find et andet navn, som de  vil give dig gratis.
Avatar billede j_s_a Nybegynder
18. november 2003 - 20:18 #2
Nej, det SKAL være et bestemt navn!!
Avatar billede double-g Juniormester
18. november 2003 - 20:27 #3
Hvis ikke det er et navn de vil give dig gratis, så er du jo nødt til at slippe de små  10$ de forlanger.

Du kan ikke tvinge dem til at give dig navnet gratis.
Avatar billede bjuhl Nybegynder
19. november 2003 - 11:26 #4
Har ikke haft andet end problemer med .tk

Hvis det er gode optider du leder efter, så hold dig langt væk.
Du er afhængig af deres server for at domænet virker, og den virker kun når den selv har lyst.

P.S. Det er lykkedes mig at få et spærret domæne, jeg prøvede bare en uges tid hver dag, og til sidst gik den igennem.
Avatar billede j_s_a Nybegynder
20. november 2003 - 17:13 #5
hmm, lukker her.
Da jeg ikke har fået brugbare svar æder jeg selv points ;_)
Avatar billede j_s_a Nybegynder
20. november 2003 - 17:13 #6
;-)
Avatar billede double-g Juniormester
20. november 2003 - 18:45 #7
Du har fået de eneste *lovlige* svar der kan gives, og det er det eneste du får på eksperten.dk